@capellagrey - Capella Grey

CEO 🔏 Allepac Records V I S I O N A R Y 💡 Get it Done by Any Means 🏆🔋
https://youtu.be/dirah22m2Zs
Advertisement
Just create. Do what you do. There’s a lane for everything. Just let whatever placed in your heart echo out into the world the right way, raw. Dont put no plugins on the audio God sent to you. Just forward it straight to the world. They’ll get the picture eventually. Dont let anyone’s opinions dilute your ideas. Create. Thats how the world evolves!
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
12

Just create. Do what you do. There’s a lane for everything. Just let whatever placed in your heart echo out into the world the right way, raw. Dont put no plugins on the audio God sent to you. Just forward it straight to the world. They’ll get the pi

Lmaoooo im fucking crying
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
9

Lmaoooo im fucking crying

Wow.
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
2

Wow.

Lmaooo you can spot Capella Grey’s Daughter from ANYWHEREEEE 
Are you dumbbbb lol
Extra and ready for the vibes at all times when music come on!!
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
14

Lmaooo you can spot Capella Grey’s Daughter from ANYWHEREEEE Are you dumbbbb lol Extra and ready for the vibes at all times when music come on!!

Laying the babble track is my favorite part of my weird ass writing style. Thats why i cant have too many people in the studio when im making a hit cuz no G i become a big ass weirdo when creating 🤷‍️🤷‍️ cant wait to finish writing this. @2gooden_ flew in from cali and lacedded the beat to this. Calm vibe.
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
8

Laying the babble track is my favorite part of my weird ass writing style. Thats why i cant have too many people in the studio when im making a hit cuz no G i become a big ass weirdo when creating 🤷‍️🤷‍️ cant wait to finish writing this. @2gooden_ fl

Advertisement
Sheesh...
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
6

Sheesh...

Rèign performing this Saturday.
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
0

Rèign performing this Saturday.

Advertisement
 game practice. 🤔 dont mind the vocals, see the vision lol who y’all hear on it? “Dont want you to take this the wrong way 
But i rather lose you than lose me 
Your friends have you G’d
And all you do is listen 
Oh single friends oh single friends
Why do they need to know what we do through why do you put them on 
Cant things stay between us 
Just between us two 
It aint none of their business “
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
21

game practice. 🤔 dont mind the vocals, see the vision lol who y’all hear on it? “Dont want you to take this the wrong way But i rather lose you than lose me Your friends have you G’d And all you do is listen Oh single friends oh single friends Wh

@diddy’s new ciroc ad.  Produced by my brother @source_llg. #cirocblackraspberry Source aint playing at all this year lol
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
2

@diddy ’s new ciroc ad. Produced by my brother @source_llg. #cirocblackraspberry Source aint playing at all this year lol

Post from my fb this morning. I dont gotta white wash my shit or “go pop” for it to be successful. I dont have to make my shit “less black” because my goal isnt for white people to accept me or my music. Ive seen musicians say “i didnt feel successful until i started seeing white people at my shows” and thats SAD. I want stadiums of Black people saying they love Allepac Records because we make music they All can feel. The nerds to the hood niggas to the doctors to the insecure to the cocky to the lightskin to the darkskin to the skaters to the ballers. Period. Tf. Rèign is for US. Thats just the beginning. SWIPE LEFT
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
7

Post from my fb this morning. I dont gotta white wash my shit or “go pop” for it to be successful. I dont have to make my shit “less black” because my goal isnt for white people to accept me or my music. Ive seen musicians say “i didnt feel successfu

@_ariale Got me in the bag lol i violated everything ive ever been on back when i was the artist. So you think my artists gunna be anything less than incredible? Allepac Records on a WHOLE different typa time and thats facts period
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
12

@_ariale Got me in the bag lol i violated everything ive ever been on back when i was the artist. So you think my artists gunna be anything less than incredible? Allepac Records on a WHOLE different typa time and thats facts period

The  Has it’s perks.
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
6

The Has it’s perks.

1. The Babble track, 2. Write to the babble Track, 3. Listen back to the accapellas to make sure it’s valid.  #HitsOnly @hitmaka  who y’all hear on this? 🤔🤔”she like is she valid in the ride?.. I’m like Idek you like dat... but you look so good maybe we can rideeee out , I’ll make an exception this time”
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
22

1. The Babble track, 2. Write to the babble Track, 3. Listen back to the accapellas to make sure it’s valid. #hitsonly @hitmaka who y’all hear on this? 🤔🤔”she like is she valid in the ride?.. I’m like Idek you like dat... but you look so good maybe

Legendary link up @rodtheproducer @viddyondabeat  @capellagrey 🤦‍️🤦‍️ told the city relax we got it from here..
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
8

Legendary link up @rodtheproducer @viddyondabeat @capellagrey 🤦‍️🤦‍️ told the city relax we got it from here..

Writing style is alil unorthodox, but 🤷‍️🤷‍️ fuck it. Give me a topic and press record so i can get this babble track going. Game time baby
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
11

Writing style is alil unorthodox, but 🤷‍️🤷‍️ fuck it. Give me a topic and press record so i can get this babble track going. Game time baby

In the midst of all this going on, just wanna wish my big brother @hitmansteviej_1 a blessed and happy birthday. Dropped so many gems on me and I’m grateful for you. (AND BTW SEND THEM THANGS! We got hits to make) Blessed to have the ability to usher in the new era of real R&B with the help of such a legend. Thanks for everything.
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
2

In the midst of all this going on, just wanna wish my big brother @hitmansteviej_1 a blessed and happy birthday. Dropped so many gems on me and I’m grateful for you. (AND BTW SEND THEM THANGS! We got hits to make) Blessed to have the ability to usher

&We never needed much, Trapping  Rèign records out of Brandon’s basement. We couldn’t afford beats so we learned to produce, we couldn’t afford an engineer so we learned how to mix ourselves. Me and Denim had a girls group and didn’t know wtf we was doing; still don’t, but all i know is last year they said it was a waste of time and this year they’re calling us the future; Industry’s cheat code. Persistence is key. Tunnel vision.
Capella Grey - @capellagrey Instagram Profile - inst4gram.com
capellagrey
14

&We never needed much, Trapping Rèign records out of Brandon’s basement. We couldn’t afford beats so we learned to produce, we couldn’t afford an engineer so we learned how to mix ourselves. Me and Denim had a girls group and didn’t know wtf we was