@kosmo_online - Kosmo! Online | Akaun Rasmi

http://www.kosmo.com.my/

488.3K followers

Advertisement
Ini bukan #Paskal ya sebaliknya  #Pastak iaitu Pasukan Elit Imigresen.

Aksi ini bukan kejadian sebenar sebaliknya lakonan ketika Sambutan Hari Imigresen di Putrajaya hari ini. #kosmo #imigresen #putrajaya #albumkosmo 
Foto oleh Bernama
Kosmo! Online | Akaun Rasmi - @kosmo_online Instagram Profile - inst4gram.com
kosmo_online
16

Ini bukan #paskal ya sebaliknya #pastak iaitu Pasukan Elit Imigresen. Aksi ini bukan kejadian sebenar sebaliknya lakonan ketika Sambutan Hari Imigresen di Putrajaya hari ini. #kosmo #imigresen #putrajaya #albumkosmo Foto oleh Bernama

Berita baik kepada yang tiada tiket ke final Piala AFF Suzuki esok.

YB @syedsaddiq dalam akaun Twitter sebentar tadi telah memaklumkan pihak #KBS dan @FAM_Malaysia akan membuka Axiata Arena di sebelah Stadium Bukit Jalil untuk 'live screening' buat rakyat Malaysia. 
Hanya untuk 15,000 penonton. #muatstadium

Jom siapa geng tiada tiket macam admin. #arena #axiataarena #finalaffsuzuki #kosmo
Kosmo! Online | Akaun Rasmi - @kosmo_online Instagram Profile - inst4gram.com
kosmo_online
22

Berita baik kepada yang tiada tiket ke final Piala AFF Suzuki esok. YB @syedsaddiq dalam akaun Twitter sebentar tadi telah memaklumkan pihak #kbs dan @fam_malaysia akan membuka Axiata Arena di sebelah Stadium Bukit Jalil untuk 'live screening' buat

Skuad Harimau Malaya giat melakukan persiapan akhir menjelang aksi final pertama Piala Suzuki AFF menentang pasukan Vietnam di Stadium Nasional Bukit Jalil, Kuala Lumpur hari ini.

Cuba kongsi dengan admin, berapa sasaran gol anda untuk perlawanan esok. Berdebar rasanya.

#kosmo #affsuzuki #harimaumalaya

Foto oleh ABDUL RAZAK LATIF
Kosmo! Online | Akaun Rasmi - @kosmo_online Instagram Profile - inst4gram.com
kosmo_online
29

Skuad Harimau Malaya giat melakukan persiapan akhir menjelang aksi final pertama Piala Suzuki AFF menentang pasukan Vietnam di Stadium Nasional Bukit Jalil, Kuala Lumpur hari ini. Cuba kongsi dengan admin, berapa sasaran gol anda untuk perlawanan es

Dua cedera selepas kereta yang dinaiki terjatuh dari tingkat 1 sebuah kompleks di Lorong Pudu, Kuala Lumpur pagi tadi.

Selain kereta mangsa, dua lagi kereta lain turut rosak. #kosmo #jalanimbi #Kl #keretaterbang
Kosmo! Online | Akaun Rasmi - @kosmo_online Instagram Profile - inst4gram.com
kosmo_online
8

Dua cedera selepas kereta yang dinaiki terjatuh dari tingkat 1 sebuah kompleks di Lorong Pudu, Kuala Lumpur pagi tadi. Selain kereta mangsa, dua lagi kereta lain turut rosak. #kosmo #jalanimbi #kl #keretaterbang

Admin pula rasa panas lidah lihat gelagat para peserta pertandingan makan cili sambil berendam di bandar Yichun, Wilayah Jiangxi, China.

Siapa berani buat macam ni juga? Kebal betul mereka.

#kosmo #siapamakancilidiarasapedas

Foto oleh AFP
Kosmo! Online | Akaun Rasmi - @kosmo_online Instagram Profile - inst4gram.com
kosmo_online
30

Admin pula rasa panas lidah lihat gelagat para peserta pertandingan makan cili sambil berendam di bandar Yichun, Wilayah Jiangxi, China. Siapa berani buat macam ni juga? Kebal betul mereka. #kosmo #siapamakancilidiarasapedas Foto oleh AFP

Kelakar pula admin lihat kreativiti rakyat Malaysia. Hebat betul penangan bola sepak sampai sanggup lastik diri sendiri guna monumen keris itu. 

Harap ini hanyalah gurauan sahaja, jangan berani buat pula ya. Tengok sahaja perlawanan tersebut di televisyen malam esok.

#kosmo #gambarawam
Kosmo! Online | Akaun Rasmi - @kosmo_online Instagram Profile - inst4gram.com
kosmo_online
44

Kelakar pula admin lihat kreativiti rakyat Malaysia. Hebat betul penangan bola sepak sampai sanggup lastik diri sendiri guna monumen keris itu. Harap ini hanyalah gurauan sahaja, jangan berani buat pula ya. Tengok sahaja perlawanan tersebut di tele

Advertisement
Ribuan penyokong membanjiri pekarangan stadium untuk mendapatkan tiket bagi menyaksikan aksi final Piala AFF Suzuki 2018 antara Malaysia dan Vietnam di Stadium Nasional, Bukit Jalil malam esok.

Laporan penuh dalam www.kosmo.com.my

#kosmo #sukan
Kosmo! Online | Akaun Rasmi - @kosmo_online Instagram Profile - inst4gram.com
kosmo_online
12

Ribuan penyokong membanjiri pekarangan stadium untuk mendapatkan tiket bagi menyaksikan aksi final Piala AFF Suzuki 2018 antara Malaysia dan Vietnam di Stadium Nasional, Bukit Jalil malam esok. Laporan penuh dalam www.kosmo.com.my #kosmo #sukan

Penyanyi bersuara serak basah, Usop berkongsi kepayahan demi menggapai impian bergelar penyanyi. Kelana muzik yang dilalui usai bergelar naib juara Mentor Milenia pada tahun lalu perti tidak berpihak kepadanya.
Laporan penuh dalam www.kosmo.com.my

#kosmo #hiburan
Kosmo! Online | Akaun Rasmi - @kosmo_online Instagram Profile - inst4gram.com
kosmo_online
6

Penyanyi bersuara serak basah, Usop berkongsi kepayahan demi menggapai impian bergelar penyanyi. Kelana muzik yang dilalui usai bergelar naib juara Mentor Milenia pada tahun lalu perti tidak berpihak kepadanya. Laporan penuh dalam www.kosmo.com.my #

Advertisement
Wah udang kering ini nampak oren menyala betul. Nasib udang kering ini dijual di Kemboja kalau tak admin dah borong siap-siap.

Kalau masak sayur, sesuai sangat kalau guna udang kering ini sebagai rencah, rasanya sama sedap macam ikan bilis.

Korang selalu tak guna udang kering ini sebagai bahan dalam masakan?

#albumkosmo #udangkering #jommasak #kemboja

Foto oleh Reuters
Kosmo! Online | Akaun Rasmi - @kosmo_online Instagram Profile - inst4gram.com
kosmo_online
12

Wah udang kering ini nampak oren menyala betul. Nasib udang kering ini dijual di Kemboja kalau tak admin dah borong siap-siap. Kalau masak sayur, sesuai sangat kalau guna udang kering ini sebagai rencah, rasanya sama sedap macam ikan bilis. Korang

Sebanyak 4.5 juta buah buku baharu menanti pencinta buku sempena jualan terbesar Big Bad Wolf Book Sale 2018 di Pusat Pameran MINES (MIECC) sehingga 17 Disember ini.

Teringat dulu masa zaman sekolah rendah, admin selalu dapat anugerah Nilam sebab rajin sangat baca buku.

Ada sesiapa dekat sini ulat buku sama macam admin tak?

#albumkosmo #adminpencintabuku #bangsamembacabangsaberjaya #kempenmembaca

Foto oleh Bernama
Kosmo! Online | Akaun Rasmi - @kosmo_online Instagram Profile - inst4gram.com
kosmo_online
58

Sebanyak 4.5 juta buah buku baharu menanti pencinta buku sempena jualan terbesar Big Bad Wolf Book Sale 2018 di Pusat Pameran MINES (MIECC) sehingga 17 Disember ini. Teringat dulu masa zaman sekolah rendah, admin selalu dapat anugerah Nilam sebab ra

#AlbumKosmo Amboi gembira betul mereka dapat beli tiket perlawanan akhir pertama Piala AFF Suzuki 2018.

Kepada yang tak dapat beli tiket, jomlah kita tengok di televisyen di rumah masing-masing saja. Tonton di restoran mamak pun apa kurangnya, riuh juga. #semangatharimau #jomtontontvdirumah #tengokkatmamak #gomalaysiago 
Foto oleh Bernama
Kosmo! Online | Akaun Rasmi - @kosmo_online Instagram Profile - inst4gram.com
kosmo_online
318

#albumkosmo Amboi gembira betul mereka dapat beli tiket perlawanan akhir pertama Piala AFF Suzuki 2018. Kepada yang tak dapat beli tiket, jomlah kita tengok di televisyen di rumah masing-masing saja. Tonton di restoran mamak pun apa kurangnya, riuh

#AlbumKosmo Ramai betul manusia di Stadium Bukit Jalil pagi tadi. Admin tengok saja pun rasa macam nak pengsan, belum pergi ke sana lagi. #semangatharimau #nakbelitiketbola #tengokkatrumahlagibaik #pengsan #lautanmanusia

Foto oleh Bernama
Kosmo! Online | Akaun Rasmi - @kosmo_online Instagram Profile - inst4gram.com
kosmo_online
94

#albumkosmo Ramai betul manusia di Stadium Bukit Jalil pagi tadi. Admin tengok saja pun rasa macam nak pengsan, belum pergi ke sana lagi. #semangatharimau #nakbelitiketbola #tengokkatrumahlagibaik #pengsan #lautanmanusia Foto oleh Bernama