#alhamdulillah
Advertisement
20 April 2019 (2)
.
.
Lebih happynya lagi soalnya jadi bisa kumpul juga sama orang-orang tercinta, walaupun ga semua dateng. Happy wedding day again, Ngongo & Mike ️
.
.
.
.
.
.
.
#primasaga #primasagastrategic #bigfamily #alhamdulillah #weddingday #shotoniphone #happysaturday
Ratu Fira Grizelda Trifadhia - @ratufirafaya Instagram Profile - inst4gram.com
ratufirafaya
0

20 April 2019 (2) . . Lebih happynya lagi soalnya jadi bisa kumpul juga sama orang-orang tercinta, walaupun ga semua dateng. Happy wedding day again, Ngongo & Mike ️ . . . . . . . #primasaga #primasagastrategic #bigfamily #alhamdulillah #weddingday #

Day trip bersama hunter boat
Marilah bersama menikmati keindahan ini bersama org tersayang
.
.
.
#amazingterengganu #beautifulterengganu #alhamdulillah #malaysia #terengganu #redang #hunterboats #island #lightroom
HUNTER BOAT SERVICE - @boat_hunter Instagram Profile - inst4gram.com
boat_hunter
0

Day trip bersama hunter boat Marilah bersama menikmati keindahan ini bersama org tersayang . . . #amazingterengganu #beautifulterengganu #alhamdulillah #malaysia #terengganu #redang #hunterboats #island #lightroom

Kita dapat mengabaikan pandangan mata
atas hal-hal yang tak ingin kita lihat
.
Namun ,,,
kita tak dapat mengabaikan pandangan hati
atas hal-hal yang telah terlintas dan terjadi,
bahkan terlanjur meninggalkan bekas jejak
didalam hati
.
.
 Maka ....
berlaku benar dan bijaklah dalam
.
▫️berinteraksi,
▫️bergaul,
▫️berteman (lebih) dekat,
▫️termasuk memilih pasangan hidup
.
Karena apa yang ditinggalkannya akan
berjejak kenangan manis ataupun pahit
.
.
Dan atas apa yang sudah terlanjur terjadi,
maka semua itu tidak dapat ......
.
▫️dirubah,
▫️dihapus,
▫️diedit (paksa),
▫️dilupakan (secara total),
▫️ataupun diulang kembali
.
 Ia hanya bisa dijadikan PELAJARAN
.
.
Some people create their own storms
and than get mad when it rains
NEVER MIX SEASONAL PEOPLE
WITH  LIFETIME EXPECTATIONS
.
.
__________
Novie Ch
.
.
.
#muslim #muslimah #islam #wanitamuslimah #hijrah #tausiyah #quoteislam #tausiyahcinta #semangathijrah #berbagisemangat #hijrahcinta #instamuslim #semangat #rumahtangga #motivasi #ikhlas #syukurselalu #muhasabah #muhasabahdiri #syukur #nasehatislam #shalihah #wanita #sunnah #doa #cinta #hijrahsantun #alhamdulillah
ummuyazid - @catatan_ummuyazid Instagram Profile - inst4gram.com
catatan_ummuyazid
0

Kita dapat mengabaikan pandangan mata atas hal-hal yang tak ingin kita lihat . Namun ,,, kita tak dapat mengabaikan pandangan hati atas hal-hal yang telah terlintas dan terjadi, bahkan terlanjur meninggalkan bekas jejak didalam hati . . Maka .... be

Bukan karena kesibukan yang membuat kita tidak sempat bertemu, melainkan karena tidak memprioritaskan.
Alhamdulillah walaupun sama-sama sibuk masih selalu sempat untuk bertemu, insya Allah persahabatan baik akan selalu kita jalin, saling mengingatkan dalam kebaikan, berusaha untuk selalu ada dalam situasi dan kondisi apapun Aamiin.

#alhamdulillah 
#janganlupabersyukur 
#asbhoel
#rizkyfebian 
#rizfelous 
#makehistoryforthiscountry
Sena Senjani S.Ikom - @sena_asbhoel Instagram Profile - inst4gram.com
sena_asbhoel
0

Bukan karena kesibukan yang membuat kita tidak sempat bertemu, melainkan karena tidak memprioritaskan. Alhamdulillah walaupun sama-sama sibuk masih selalu sempat untuk bertemu, insya Allah persahabatan baik akan selalu kita jalin, saling mengingatkan

Advertisement
READYSTOCK 

Santa Barbara Polo Fully Leather 
Colour: Black & Tan 
Size: 39 - 45
Gred : Original dari kedai  Rm 215 
HARGA TERMASUK POSTAGE 
#sementarastokmasihada #kaminiaga #andamembeli #sayajual  #ygkurang #minxhalalYa #terimakasih #budak_kasut #sayajual #kasutbaru #kasutsantabarbara #kasutOri #kasutonline 
#kasutviral  #goodquality #withbox 
#alhamdulillah #bizonline #bazaarpaknil 
#tqsupportsaya #murahrezekianda
#sk #ex5 #2stroke #igshop #igshopping #instashop  #instashoppingonline #instafamous #maluapabossku
PADU TRUSTED & LAWO 😱⁉️ - @budak_kasut Instagram Profile - inst4gram.com
budak_kasut
0

READYSTOCK Santa Barbara Polo Fully Leather Colour: Black & Tan Size: 39 - 45 Gred : Original dari kedai Rm 215 HARGA TERMASUK POSTAGE #sementarastokmasihada #kaminiaga #andamembeli #sayajual #ygkurang #minxhalalya #terimakasih #budak_kasut #

Advertisement
Testimoni OWNER @dropnshop.nfa
Jangan menyerah pada keadaan jika menginginkan perubahan dalam hidup kita. .
Bersyukur sekali bisa bertemu dengan bisnis kece DROPNSHOP. Walaupun hanya di rumah urus anak dan keluarga, Alhamdulillah sebulan dapat gaji 11.550.000 dari bisnis DROPNSHOP 
.
.
Nggak nyesel ngeluarin modal cuma 350.000, hasilnya puluhan juta masuk ke rekening pribadi. .
Tidak ada yang tidak mungkin selama USAHA dan DOA selalu kita lakukan. .
Mau seperti saya? 
Yukk FIX JOIN 
WA 085256978982 .

#dropnshop
#dropnshopbisnis
#bisnisonline
#bisnismurah
#bisnisdarihp
#bisnisdirumah
#lokerlowongankerja
#bisnisonlineshop
#bisnisiburumahtangga
#bisnisanaksekolah
#usahaonline
#usahadarihp
#bisnisdirumah
#bisnisrumahan
#bisnismurah
#bisnismodalminim
#sukses 
#jutawan 
#alhamdulillah 
#bismillah
NFA.dropnshop 085256978982 - @dropnshop.nfa Instagram Profile - inst4gram.com
dropnshop.nfa
0

Testimoni OWNER @dropnshop.nfa Jangan menyerah pada keadaan jika menginginkan perubahan dalam hidup kita. . Bersyukur sekali bisa bertemu dengan bisnis kece DROPNSHOP. Walaupun hanya di rumah urus anak dan keluarga, Alhamdulillah sebulan dapat gaji 1

Ставьте лайки,чтобы и другие видели Также подписывайтесь и оставляйте комментарии  Если вы поставите лайк (комментарий) с намерением,чтобы все на кого вы подписаны тоже видели эту публикацию,то это ведь тоже дауват (распространение религии и религиозных знаний),дорогие братья и сестры  #ислам #islam #muslim #мусульманин #sabr #терпение #мусульманство #Аллахуакбар #Аллахвелик #религия #религиямира #религияислам #Allahuakbar #alhamdulillah #ХвалаАллаху #subhanAllah #СубханАллах #альхамдулиллях #bismillah #бисмиллях #милостивый #милосердный #placesyoullpray #pray #дуа #молитва #намаз #рамадан #пост
Islam - @islam_abr Instagram Profile - inst4gram.com
islam_abr
0

Ставьте лайки,чтобы и другие видели Также подписывайтесь и оставляйте комментарии Если вы поставите "лайк" (комментарий) с намерением,чтобы все на кого вы подписаны тоже видели эту публикацию,то это ведь тоже дауват (распространение религии и религи

#Repost @sunflower_october (@get_repost)
・・・
SOTONG BAKAR .
SEDAPNYE GUNA REMPAH AYAM MADU DARI @meyafood.my 
.
nak ORDER visit ig @meyafood.my
.
rempah sedap cukup rasa..mudah di sediakan...tak perlu tambah apa2 lagi dah..letak rempah je pun dah sedap 
.
RESEPI DAN VIDEO MASAK ada kat sebelah 
.
#210419 #sayamasak #sotongbakar #sotongsumbat #cumi #rempahayammadu #rempahsedap #sedap #sedapgiler #sedapsangat #jommasak #kakimakan #kegemaran #foodpornmalaysia #videomasak #alhamdulillah #syukur #majalahrasa #rasashare #kongsiresepi #instafood #igfood #instaphotoworld #lunch #paidreviewmalaysia #paidreviewterbaik #masakmasak #mahn #dapursunfloweroct
Rempah Ayam bakar Meya Food - @meyafood.my Instagram Profile - inst4gram.com
meyafood.my
1

#repost @sunflower_october (@get_repost ) ・・・ SOTONG BAKAR . SEDAPNYE GUNA REMPAH AYAM MADU DARI @meyafood.my . nak ORDER visit ig @meyafood.my . rempah sedap cukup rasa..mudah di sediakan...tak perlu tambah apa2 lagi dah..letak rempah je pun dah sed

Comments

@sunflower_october TQ meyafood...rempah mmg sedap..pasni kak nak buat ayam bako plak 😍😍😍😍👍👍

Siang ini... Alhamdulillah Ada kenaikan bbrp %
Pantau terus... Web kpu.go.id Yang gak suka jangan ngespam! 
#Alhamdulillah 
#pilpres2019 
#kawalc1 
#pemilujujuradil 
#quickcount 
#insyaallahmenang 
#allahuakbar 
#hasbunallahwanikmalwakil
UmmiQia - @muchi1991 Instagram Profile - inst4gram.com
muchi1991
0

Siang ini... Alhamdulillah Ada kenaikan bbrp % Pantau terus... Web kpu.go.id Yang gak suka jangan ngespam! #alhamdulillah #pilpres2019 #kawalc1 #pemilujujuradil #quickcount #insyaallahmenang #allahuakbar #hasbunallahwanikmalwakil

Озунду асманда учуп жургондой элестетип жургон учурда, ылдыйынды бир карасан бутун жерде басып жургон болот тууганым #nasaatkg #alhamdulillah #oilon
Erlan Tynchtycbek uulu - @erlan_01_06 Instagram Profile - inst4gram.com
erlan_01_06
0

Озунду асманда учуп жургондой элестетип жургон учурда, ылдыйынды бир карасан бутун жерде басып жургон болот тууганым #nasaatkg #alhamdulillah #oilon

100 rules of the Quran, muslims must follow. I love these, shows us how muslims are supposed to carry themselves. SubhunAllah. 🥺
dhikr | slave of allah (ukhti) - @allahistheaziz Instagram Profile - inst4gram.com
allahistheaziz
1

100 rules of the Quran, muslims must follow. I love these, shows us how muslims are supposed to carry themselves. SubhunAllah. 🥺

Comments

@allahistheaziz ・・・ #Islam #islamic #islamicquotes #Allah #Quranquotes #Sunnah #jannah #deen #dawah #prophetmuhammad #alhamdulillah #muslim #holyquran #inshallah #deen #ummah #allahswt #muslimquotes #Prayer #ramadan #islamicreminder #salah #kaaba #instaislam #reminder #islamicquotes #allahuakbar #repent #dua #hijab #hadith #reminders

Semuanya bermula dari dalam dirimu sendiri. #muhasabahdiri
Reposted from @ibu.nana - .  SESEORANG ITU KALAU SUDAH MERASA BAIK SULIT DIPERBAIKI
.
.
.
Berkata al-Ustadz DR. Syafiq bin Riza Basalamah -hafizhahullaah- (semoga Allaah menjaganya) dalam salah satu pengajian rutin beliau :
.
.
.
“Seseorang itu kalau sudah merasa ‘baik’… SULIT DIPERBAIKI”
.
.
Sungguh perkataan singkat yang amat menusuk dan amat dalam maknanya…
.
️ Awal mula tertimpanya keburukan bagi seseorang, apabila dia merasa dirinya sebagai ‘orang baik’
.
Perkataan beliau ini mengingatkan kita tentang nasehat dari Ummul Mu`miniin ‘Aa`isyah radhiyallaahu ‘anha ketika beliau ditanya:
.
.
Kapan seseorang itu dikatakan buruk?
Beliau menjawab:
.
.
Ketika dia menyangka dirinya seorang yang baik.(At-Taisiir bisyarh Al-Jaami’ as-Shoghiir 2/606; kutip dari web ust. firanda)
.
.
Benarlah perkataan beliau, awal mula keterperosokan seseorang dalam keburukan, ketika dia menilai dirinya sebagai seorang yang baik. Maka dia pun akan mulai merendahkan orang lain. Maka dia pun merasa serba-berkecukupan, sehingga menghalangi dirinya untuk terus memperbaiki segala keburukannya, kesalahannya, kekeliruannya, serta kekurangan-kekurangannya dalam penunaian kebaikan.
.
.
️ Demikian pula, Seseorang itu sulit mendapatkan ilmu, ketika sudah merasa berilmu.
.
.
.
Fudhayl bin ‘Iyyaadh ditanyakan tentang tawadhu’, maka beliau menjawab:
.
.
.
Engkau tunduk dan patuh pada kebenaran, meskipun engkau mendengarnya dari seorang anak kecil; (ketika engkau mendapati ia menyampaikan kebenaran), maka engkau menerima kebenaran tersebut darinya. Meskipun engkau mendengarnya dari manusia yang paling bodoh; (ketika engkau mendapati ia menyampaikan kebenaran), maka engkau menerima kebenaran tersebut darinya.(Hilyatul Auliyaa’ 8/91)
.
.
.
.
.
#selfreminder #muhasabahdiri .
.
.
.
.

.
. .
 Table runner and table cover by @arirhams 
#MagnoliabyArirhams 
.
.

.
.
.
Selamat berakhir pekan semuanya, Barakallahu fikum 
.
.
.
.
#diningroom #homeinspo #farmhouse #farmhousediningroom #farmhousestyle #farmhousedecor #alhamdulillah #rumahdiatasrumah - #regrann
Sarie's Brownies - @dyahrespati Instagram Profile - inst4gram.com
dyahrespati
0

Semuanya bermula dari dalam dirimu sendiri. #muhasabahdiri Reposted from @ibu.nana - . SESEORANG ITU KALAU SUDAH MERASA BAIK SULIT DIPERBAIKI . . . Berkata al-Ustadz DR. Syafiq bin Riza Basalamah -hafizhahullaah- (semoga Allaah menjaganya) dalam sal

Berasa stay di hutan.. inilah wajah2 bangun tidurnya kita  ga tahan utk stay di kamar aja krn pemandangannya terlalu indah untuk di lewatkan 🤗
.
.
.
#family #familygoals #familytrip #happymorning #cisarua #bogor #explorebogor #likeforlikes #alhamdulillah #janganlupabahagia
Ade Indri Ariani - @adeindri13 Instagram Profile - inst4gram.com
adeindri13
0

Berasa stay di hutan.. inilah wajah2 bangun tidurnya kita ga tahan utk stay di kamar aja krn pemandangannya terlalu indah untuk di lewatkan 🤗 . . . #family #familygoals #familytrip #happymorning #cisarua #bogor #explorebogor #likeforlikes #alhamduli

The Pinewood Hotel, Organic Farm & Boutique Spa
Selamat hari kartini
#alhamdulillah j.1 kebya modern#

#lfl #modelos #modelingindonesia #modelanakindonesia
devina oktavia - @oktavia.devina Instagram Profile - inst4gram.com
oktavia.devina
2

Selamat hari kartini #alhamdulillah j.1 kebya modern# #lfl #modelos #modelingindonesia #modelanakindonesia

Signature Park Grande
Comments

@rasug_ lfl langsung back ,follow langsung follback *anti php

@eva_hernawati25 Lfl 3pic

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh . ️Targhib:
Syaikh Abdul Qadir Al-Jailani rahimahullah pernah berkata:
Aku Lebih Menghargai Orang Yang Beradab Daripada Orang Yang Berilmu.
Kalau Hanya Berilmu,
Iblis-pun Lebih Tinggi Ilmunya Daripada Manusia
 Kebaikan diamalkan
 Mudharat tinggalkan
.
️ HALAL nikmati
 HARAM tinggalkan
.
️ SYIRIK
️ BID'AH 
️ SYUBHAT 
️ BERDEBAT 
️ HAWA NAFSU 
️ GHIBAH 
️ KHAWARIJ 
️ KHURAFAT
️ TAKHAYUL
.
.@jeepjeffresjeff
.@jeepjeffresjeff
.@jeepjeffresjeff
.@jeepjeffresjeff
.@jeepjeffresjeff
.@jeepjeffresjeff
.@jeepjeffresjeff
.@jeepjeffresjeff
.@jeepjeffresjeff
.@jeepjeffresjeff

Alhamdulillah sifat khawarij tidak terjadi kepada kita ,
Semoga Allah azza wajalla memberi mereka Hidayah .
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
#Allahﷻ
#Rasulullahﷺ
#khalidbasalamahofficial #ustadzsyafiqrizabasalamah
#ustadzabuyahyabadrusalam
#tauhid #alhamdulillah 
#manhajsalaf #hidayah 
#kajiansunnah #kajianilmu 
#kajianilmiah #kajiansalaf 
#instagood #taaruf 
#pejuangshubuh #muhasabah #tamanfirdaus #happy #rabbani #jeepjeffresjeff #SalafushShalih 
#AhlusSunnahWalJamaah #sahabatustadzkhalidbasalamah
#love #lfl #fashion #islam #ootd
Jeep Jeffres Jeff - @jeepjeffresjeff Instagram Profile - inst4gram.com
jeepjeffresjeff
0

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh . ️Targhib: Syaikh Abdul Qadir Al-Jailani rahimahullah pernah berkata: "Aku Lebih Menghargai Orang Yang Beradab Daripada Orang Yang Berilmu. Kalau Hanya Berilmu, Iblis-pun Lebih Tinggi Ilmunya Daripada Manus

Selamat Hari Kartini Untuk  Seluruh Perempuan Hebat Di Indonesia.
.
.
.
.
Hari Kartini 2019.
#laudyacynthiabella #okiasokawati #dewisandra #harikartini2019 #perempuanhebat #kartiniday #pahlawanindonesia #21april #indonesiaku #masyaAllah #insyaAllah #together #tilljannah #amin #alhamdulillah #jelajahbahagia
Laudya Chyntiabella - @laudyachyntiabella Instagram Profile - inst4gram.com
laudyachyntiabella
0

Selamat Hari Kartini Untuk Seluruh Perempuan Hebat Di Indonesia. . . . . Hari Kartini 2019. #laudyacynthiabella #okiasokawati #dewisandra #harikartini2019 #perempuanhebat #kartiniday #pahlawanindonesia #21april #indonesiaku #masyaallah #insyaallah #

Even though nobody was able to attend from my family, im grateful that i have lots pf friends here. I didn’t expect they came to attend for me not to mention they gave wonderful gifts just for me. Always there to accompany me. Indeed my second family. Fortunate enough to have you, filling my empty boring life every single day. Im so gonna miss you. I dont even know how to repay you. I guess, this is farewell. Good bye is all i can say. 
Terima kasih buat semuanya (tdk mungkin saya bisa sebut nama satu per satu ) dan mohon maaf jika ada halxx jelek yg anda tdk sukai telah saya lakukan. Tetap semangat kawanxx yg saya sayangi, perjuangkan hal apalah yg pengen anda lakukan #justdoit #hatetosaygoodbye #sampaijumpa Indonesia yg saya anggap sebagai tanah air ku #loveyouall and im so gonna miss you #alhamdulillah #graduates #batch2015 #wisudawan #unusa #primary #key #unlocked #newlevel 
Salman A. Salik
5130015003
Sarjana Manajemen
Bachelor of Science in Business Management 
#fakultasekonomidanbisnis @feb.unusa @jurnalistik_unusa @karate.unusa @karate.unusa
Boss Salman Salik - @boss_salman_salik Instagram Profile - inst4gram.com
boss_salman_salik
0

Even though nobody was able to attend from my family, im grateful that i have lots pf friends here. I didn’t expect they came to attend for me not to mention they gave wonderful gifts just for me. Always there to accompany me. Indeed my second family

Nutella cheeseBar  for nadia biras


Thanks dik, hopefully surprise menjadi


#alhamdulillah #sayajual #miniNCB #puchong #bukitjalil #bk #parttimebaker #bestseller
zetty - @zettyabdrazak Instagram Profile - inst4gram.com
zettyabdrazak
1

Nutella cheeseBar for nadia biras Thanks dik, hopefully surprise menjadi #alhamdulillah #sayajual #minincb #puchong #bukitjalil #bk #parttimebaker #bestseller

Comments

@skincare.permata.meeracle Alhamdulillah...terbaik👍👍

Selamat siang dulur2ku semua.semoga kita semua senantiasa bersyukur atas Nikmat dan rejekiNya. *#Alhamdulillah.* _*Semoga kita semua di berikan umur panjang,kesehatan,dan rejeki yg melimpah.aamiin*_🤲🤲🤲
BeTa CABE - @betacabe Instagram Profile - inst4gram.com
betacabe
0

Selamat siang dulur2ku semua.semoga kita semua senantiasa bersyukur atas Nikmat dan rejekiNya. *#alhamdulillah .* _*Semoga kita semua di berikan umur panjang,kesehatan,dan rejeki yg melimpah.aamiin*_🤲🤲🤲

Sukomoro,nganjuk
#BABY_TAK_NAK_MENYUSU_LANGSUNG‼️‼️ Baby dah Tak nak susu botol langsung sekarang.. puas tukar botol.. rupanya baby kenyang #breastfeeding dah xperlu susu botol

#ALHAMDULILLAH.. tq jamu miyaka..
@ameerajannah93 Instagram Profile - inst4gram.com
ameerajannah93
0

#baby_tak_nak_menyusu_langsung ‼️‼️ Baby dah Tak nak susu botol langsung sekarang.. puas tukar botol.. rupanya baby kenyang #breastfeeding dah xperlu susu botol #alhamdulillah .. tq jamu miyaka..

#Alhamdulillah
ข้าวเช้ากัน  @^_^@
Reeda__Cinta💕 - @reeda__cinta Instagram Profile - inst4gram.com
reeda__cinta
0

#alhamdulillah ข้าวเช้ากัน @^_^@

Minipack ni berhantu tau..lepas makan sebekas orang akan mesej tanya..ada sebekas lagi tak?  #alhamdulillah #syukur rezeki Allah nak bagi dalam pelbagai cara..yg paling penting, ialah nikmat kesihatan..ya kesihatan lebih penting dari wang ringgit..nikmat beribadah, kenal pencipta..so raikan nikmat Allah dengan selalu bersyukur padaNya..marhaban ya #Ramadhan kareemmm.
.
.
#nilai #nilai3 #nilaiimpian #aeonnilai #aeonmallnilai #fruitpastrycake #kekbuah
Nik🍓Sweets&Desserts🍓 - @sweetsbynik Instagram Profile - inst4gram.com
sweetsbynik
0

Minipack ni berhantu tau..lepas makan sebekas orang akan mesej tanya..ada sebekas lagi tak? #alhamdulillah #syukur rezeki Allah nak bagi dalam pelbagai cara..yg paling penting, ialah nikmat kesihatan..ya kesihatan lebih penting dari wang ringgit..ni

3 pingat emas & 2 pingat perak . Alhamdulillah berjaya menjadi olahragawan L15 MSSD SANDAKAN 2019 
.
.
#akusuka #alhamdulillah #emas #perak #olahragawan #smkbs #throwback #100m #200m #400m #4by1 #4by4 #sandakan #familypps #shalimusa
Shalimusa Ramli - @shlms.r Instagram Profile - inst4gram.com
shlms.r
0

3 pingat emas & 2 pingat perak . Alhamdulillah berjaya menjadi olahragawan L15 MSSD SANDAKAN 2019 . . #akusuka #alhamdulillah #emas #perak #olahragawan #smkbs #throwback #100m #200m #400m #4by1 #4by4 #sandakan #familypps #shalimusa

Repost By quraanfm:  O Allah! Forgive me all my sins, great and small, the first and the last, those that are apparent and those that are hidden. Ameen

Receive Quran Recitations via WhatsApp. WhatsApp your Name to +27745000222. •
•
•
•
•
•
•
#islam #alhamdulillah #quran #IslamicQuotes #islamicquote #Deen #quranquotes #quranverses #quranrecitation #IslamicReminder #Jannah #Dawah #MuhammadSAW #ProphetMuhammad #Allah #Namaz #laillahaillallah #Surah #LoveIslam #Taqwa #Ummah #Hijab #ramadan2019 #ramadanmubarak #instamuslim #shaban
The Power Of Quran - @thepowerof_quran Instagram Profile - inst4gram.com
thepowerof_quran
0

Repost By quraanfm: O Allah! Forgive me all my sins, great and small, the first and the last, those that are apparent and those that are hidden. Ameen Receive Quran Recitations via WhatsApp. WhatsApp your "Name" to +27745000222. • • • • • • • #isla

Ibu bapak punya anak Bilang-bilang aku aku yang tengah malu Sama teman-temanku Karna cuma diriku yang tak laku-laku #alhamdulillah #blessed #kedah #lc150 #yamaha #lc_super_spirit
نور عين - @ainnurjm Instagram Profile - inst4gram.com
ainnurjm
0

Ibu bapak punya anak Bilang-bilang aku aku yang tengah malu Sama teman-temanku Karna cuma diriku yang tak laku-laku #alhamdulillah #blessed #kedah #lc150 #yamaha #lc_super_spirit

Kedah
Let’s make this Ramadan count, let’s go into this month with the mindset that this could be our last Ramadan, let’s use this month to change our selves and elevate our imaan!!! #ramadan #islam #Allah #alhamdulillah #AllahuAkbar #subhanallah #bismillah #deen #2019 #taqwa #sabr #quran #sunnah #islamicquotes #ramadhan #islamicreminders #muslim #muslimah #ayat #hadith #love #peace #follow #salaah #dua #fajr #ramadhan2019
Allah_is_the_greatest!! - @ramadan_reminders_2019 Instagram Profile - inst4gram.com
ramadan_reminders_2019
0

Let’s make this Ramadan count, let’s go into this month with the mindset that this could be our last Ramadan, let’s use this month to change our selves and elevate our imaan!!! #ramadan #islam #allah #alhamdulillah #allahuakbar #subhanallah #bismilla

Rasanya.. Cukup waktu untuk menghilang sejenak, fokus-kan pandangan & pikiran di tempat luar biasa ini. Thank you #AllahSWT. I’m so grateful!  #alhamdulillah
.
.
🇨🇭 #suisse #switzerland #swissalps #grindelwald #beautifulvillage #toplist #travel #leisure #travelling
Rury Demsy Gaddafi ♡ - @rurygaddafi Instagram Profile - inst4gram.com
rurygaddafi
1

Rasanya.. Cukup waktu untuk menghilang sejenak, fokus-kan pandangan & pikiran di tempat luar biasa ini. Thank you #allahswt . I’m so grateful! #alhamdulillah . . 🇨🇭 #suisse #switzerland #swissalps #grindelwald #beautifulvillage #toplist #travel #leis

Grindelwald, Switzerland
Comments

@egasptiana ❤❤❤❤

20 April 2019 (1) 
.
.
Termasuk perhelatan akbar nih buat @primasaga_strategic, soalnya salah satu anggota keluarga Primasaga yang selalu ditanya dan ditunggu kapan nikah, Alhamdulillah akhirnya nikah juga lho 
.
.
Bismillah, @rifkiyuniardirahman & @mikeutamii, semoga jadi keluarga yg SaMaWa, selalu dilindungi diberkahi dan diridhoi Allah SWT. Ditunggu generasi2 kecilnya Primasaga dari Om Ngongo & Tante Mike. Selamaaat yaa anakkuu!!! InsyaAllah aku dan Bapake @primadiaekaputra selalu doain kalian :’) 🤗
.
.
.
.
.
.
.
#primasaga #primasagastrategic #bigfamily #alhamdulillah #weddingday #shotoniphone
Ratu Fira Grizelda Trifadhia - @ratufirafaya Instagram Profile - inst4gram.com
ratufirafaya
0

20 April 2019 (1) . . Termasuk perhelatan akbar nih buat @primasaga_strategic , soalnya salah satu anggota keluarga Primasaga yang selalu ditanya dan ditunggu kapan nikah, Alhamdulillah akhirnya nikah juga lho . . Bismillah, @rifkiyuniardirahman & @

Every time I’m attending to Dato’ Dr. Fatma El-Zahraa’s class, tak pernah tak sebak. Keluar air mata tu dah biasa.

So yesterday Dato was telling about Ramadhan. Aduh! Air mata mengalir lagi. Banyak sangat yang I tak tau ni.

Got the chance to share my current update. “Alhamdulillah” panjang ucapnya sambil senyum paling manis. When I first joined her class, I was a little miserable deep within. I shared with her what I was going through at that point in time especially with business. (This was some time last year). She shared with me her experience when she was running her business and her down fall. She said it takes perseverance, usaha and faith in Allah. Coming from orang yang has a lot of experience, something yang I rasa very berharga to me.

Thank you Ustazah ️ for all your support and advise.

#madamnu
#nushares 
#learningprocess 
#alhamdulillah
Nu - @nu_zorollah Instagram Profile - inst4gram.com
nu_zorollah
0

Every time I’m attending to Dato’ Dr. Fatma El-Zahraa’s class, tak pernah tak sebak. Keluar air mata tu dah biasa. So yesterday Dato was telling about Ramadhan. Aduh! Air mata mengalir lagi. Banyak sangat yang I tak tau ni. Got the chance to share

I created you from one soul, and from the soul, I created its mates, so that you may live in harmony and love. (Quran 7 : 189)

Tunggu apa lagi? Whatsapp +60103835414 cepat. Click je link kt bio tu. Easy peasy!

#percuma
#alhamdulillah
#pakejkahwinmurah
#promo
#sayajual
#bazaarpaknil
#perfumemurah
#perfumemurahmalaysia
#minyakwangi
#perfume
#lokalah
#hnparfum
#perfumedoorgift
#doorgift
#doorgiftmurah
#doorgiftkahwin
#doorgiftmalaysia
#doorgiftbajet
#doorgiftideas
#justsmellnowords
#aqiqah
#tunang
#kahwin
#nikah
#corporategift
#berkat
#bruneidoorgift
#singaporedoorgift
HN Parfum (IP0407106-X) - @hnparfum Instagram Profile - inst4gram.com
hnparfum
0

"I created you from one soul, and from the soul, I created its mates, so that you may live in harmony and love." (Quran 7 : 189) Tunggu apa lagi? Whatsapp +60103835414 cepat. Click je link kt bio tu. Easy peasy! #percuma #alhamdulillah #pakejkahwin

Terimakasih SDN 113/VI Muara Madras II.
Bismillah for SDN 013/IV Kota Jambi.
.
.
.
.
.

#alhamdulillah
haryatii_07 - @haryatii_07 Instagram Profile - inst4gram.com
haryatii_07
0

Terimakasih SDN 113/VI Muara Madras II. Bismillah for SDN 013/IV Kota Jambi. . . . . . #alhamdulillah

Sujud syukur pada Engkau Ya Allah Ya Rabb  Alhamdulillah 
Sungguh ini keajaiban dan bukti kasih sayang Mu Ya Allah ..
Karena Bagas baru aja sembuh dari sakit gejala Thypus yg hrs diopname 7hr dan saat tanding pun Bagas lg demam .. wajah merah mata pun berair trs .. tp Alhamdulillah Bagas bisa memenangkan tandingnya ...
Kira2 mungkin sprt ini lah Anak Pak Polisi yg darah kekuatan semangat keberanianya menurun dari Papanya ...
Meski lg sakit2 payah ttp Tanding Silat mau apapun bagaimanapun lawanya nanti ...
Dan Ya Allah Ya Rabb diantara doa2 kami yg lain buat la kami agar bisa menjaga membimbing Titipan2 Mu mjd anak yg soleh soleha sehat bahagia sukses dunia akhirat .. Aamiin Ya Rabbal Alamin #kemarin
#sabtu200419
#Silat
#KejuaraanSilat
#BagasAlvaroPutraKurniawan
#8tahun
#kelas3
#Al-Azhar23
#AnakPolisi
#SanikaSatyawada
#SS2000
#Alhamdulillah
Devi ♥ - @devi1683 Instagram Profile - inst4gram.com
devi1683
1

Sujud syukur pada Engkau Ya Allah Ya Rabb Alhamdulillah Sungguh ini keajaiban dan bukti kasih sayang Mu Ya Allah .. Karena Bagas baru aja sembuh dari sakit gejala Thypus yg hrs diopname 7hr dan saat tanding pun Bagas lg demam .. wajah merah mata pu

GOR Popki Cibubur
Comments

@leideena Keceehhh bagaass 😍😍

senja tiba dengan rona bayangmu yang memenuhi semesta.
sejauh mataku berkaca,
wajahmu seperti lampu cahaya yang memenuhi segala.
.
.
MashaAllah Tabaraqallah
.
#kamu #iyakamu #akurindu #fatih #esillianianda #anakibu #baby #bayilucu #bayiganteng #kesayangan #allesta #calonminantuamak #rebel #foreverlove #astarisborn #lovelifelaugh #loveyou #instagram #instalike #instalife #terimakasihtuhanhidupkuasik #alhamdulillah #anakayah
Esilliani Anda - @esillanda Instagram Profile - inst4gram.com
esillanda
0

senja tiba dengan rona bayangmu yang memenuhi semesta. sejauh mataku berkaca, wajahmu seperti lampu cahaya yang memenuhi segala. . . MashaAllah Tabaraqallah . #kamu #iyakamu #akurindu #fatih #esillianianda #anakibu #baby #bayilucu #bayiganteng #kesay

Padang, Indonesia
Pizza with the leftovers I have in the fridge.

#bismillah #alhamdulillah #buonaappetito #italiancuisine #pizza
Noraizah Amil - @aizaamil Instagram Profile - inst4gram.com
aizaamil
0

Pizza with the leftovers I have in the fridge. #bismillah #alhamdulillah #buonaappetito #italiancuisine #pizza

#alhamdulillah #islamujeres #islam #islamorada #islamorada #islamquotes #islamic_republic_of_pakistan #islamic_republic_of_pakistan #muslim #muslimfashion #muslimah #umma #ummat #musalmahsquare #likeme #likers #likeforlikeback #like4follow #likeforlikes #followme #followtrain #fillieedit #shayeris #shayeries #shayeri #poetry #poetsofinstagram #poeta #poetasdeinstagram
Ubaid Ur Rahman - @barrister_sahab Instagram Profile - inst4gram.com
barrister_sahab
1

#alhamdulillah #islamujeres #islam #islamorada #islamorada #islamquotes #islamic_republic_of_pakistan #islamic_republic_of_pakistan #muslim #muslimfashion #muslimah #umma #ummat #musalmahsquare #likeme #likers #likeforlikeback #like4follow #likeforli

Comments

@seko.blck ✋😊Salam🐼Aktivsən?  ツ ❥ 🐼😸🌸🍃Follow✔Atın Qarşılıq👌 Olacaq🌸💯%✔👑💥🌙 ❥ 🐼📣Prof🔰Yığırsan?🐼-♥Like, -'➕😈➕😈Aktivsən? - ツ ❥ (☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞ (☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞ -💥 բօllօա αԵ🐼զαɾşılıզ ѵҽɾíต🔰 -'🔰💥 0,5 sαղ 🐼զαɾşılıզ ѵҽɾíต👑💯 - ♻⏰ 7/24 αkԵíѵ, թɾօբílҽ⏰♻ ❥ - 🍁7/24  âմԵø lîkê🍁  ツ - ' ➕💥 բօllօա αԵ զαɾşılıզ ѵҽɾíต🐼 @🚩 ツ ❥ ( ͡~ ͜ʖ ͡°) 🐼 ղə ժմɾմɾsαղ բօllօա αԵ✔😸🌸🌿Follow✔ Atın Qarşılıq👌 ツ ❥ (☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)☞ (☞ ͡ ͡° ͜ ʖ ͡ ͡°)✋😊Salam🐼Aktivsən?  ツ ❥ 🐼😸🌸🍃Follow✔Atın Qarşılıq👌

#Alhamdulillah
#qadarullah
.
.
Lagi flu.. pengennya makan yg seger2 pedas.. #baksoayam by @isni_sumsulawati , mari makan...
Isni Sumsulawati - @isni_sumsulawati Instagram Profile - inst4gram.com
isni_sumsulawati
0

#alhamdulillah #qadarullah . . Lagi flu.. pengennya makan yg seger2 pedas.. #baksoayam by @isni_sumsulawati , mari makan...

Assalamu'alaikum....semangat pagi selamat hari ahad bunda bunda cantik sholeha🤗
.
.
Menu siang hari ini yg ga matching...ikan kerapu panggang teflon, sambel kecap, pecel sawi pait kangkung tauge dan tahu goreng...
.
.
#menurumahan
#menusederhana
#dinikmatidisyukuri
#alhamdulillah
Masrifah - @ifahcamilla15 Instagram Profile - inst4gram.com
ifahcamilla15
0

Assalamu'alaikum....semangat pagi selamat hari ahad bunda bunda cantik sholeha🤗 . . Menu siang hari ini yg ga matching...ikan kerapu panggang teflon, sambel kecap, pecel sawi pait kangkung tauge dan tahu goreng... . . #menurumahan #menusederhana #din

I hopped in the sport to hit the dash on these niggaz ‍️ #alhamdulillah #hondasport #2017 #tappahannock #richmondva #blacksburg
👳🏽Amír Abdul Baaqi 🕋 🕌VA - @iam_amir_abdul_ Instagram Profile - inst4gram.com
iam_amir_abdul_
0

I hopped in the sport to hit the dash on these niggaz ‍️ #alhamdulillah #hondasport #2017 #tappahannock #richmondva #blacksburg

Blacksburg, Virginia
Alhamdulillah. 
Sri Aman FC feat. Unsur Hebat merangkul Johan Karnival Futsal Anjuran Sifu Training 2019 Kategori Terbuka
selepas memenangi dengan penentuan sepakan Penalti. 
Sri Aman FC feat. Unsur Hebat vs Savecost  1 (3) - (2) 1
21 April 2019 (Ahad)
SG Futsal, Tawau

Terima kasih kepada semua saudara/sahabat terutamanya famili Sri Aman FC dan famili Unsur Hebat FT yg sentiasa menyokong keberadaan kami dalam arena ini. 
Semoga kita dapat berjumpa lagi di lain-lain arena. 
#Alhamdulillah
#Bismillahirrahmanirrahim
#SriAmanFCwithUnsurHebat
#PrayForSriAmanFC_UnsurHebat
#SriAmanFCfamilia
#UnsurHebatFamili
#KarnivalFutsalSifuTraining
#PanzerSportsMalaysia
#BelieveToAchieve
#PlayerWithBrain
#FBK
Mohammad Firdaus Yahya - @firdausyahya_almudwahy Instagram Profile - inst4gram.com
firdausyahya_almudwahy
0

Alhamdulillah. Sri Aman FC feat. Unsur Hebat merangkul Johan Karnival Futsal Anjuran Sifu Training 2019 Kategori Terbuka selepas memenangi dengan penentuan sepakan Penalti. Sri Aman FC feat. Unsur Hebat vs Savecost 1 (3) - (2) 1 21 April 2019 (Aha

14 HARI LAGI RAMADAN

Tak kan nak biarkan ibu dan isteri kesayangan kita berlari lari bila terlajak bangun sahur? Penat bekerja di siang hari dan nak masak untuk berbuka puasa?

Ishhhh kesian ibu dan isteri kesayangan tau. Kita kalau boleh nak tengok diorang sentiasa sihat dan bertenaga walaupun ketika di bulan puasa.

Haa jangan risau. Saya ada jalan penyelesaianya!

Jom kita letak sebiji water filter COWAY dekat dapur rumah kita!  Bukan sahaja memudahkan kerja kerja ibu dan isteri kita malah air yang bersih pun dapat!

Syoknyaaaaa bila tengok ibu dan isteri tak penat di bulan Ramadan ni.

Daftar PERCUMA! Khas untuk anda yang nak pasang sebelum Ramadan menjelma.

Call/Whatsapp saya tau!

#Cowaypromodeal #cowaypromotion2019 #cowaymurah #cowayselangor #penapisair #penapisudara #cowaykepong #cowayvillaem2 #cowayneorm85 #cowayombak #tangkibesar #CowayMalaysia #bajuraya2019 #kuihraya2019 #mirafilzahfans #Alhamdulillah #ThankYouCustomers #ootd #livingbetter #bajurayamurah2019 #kuihrayamurah2019
Penapis Air | Penapis Udara - @cowaypromodeal.my Instagram Profile - inst4gram.com
cowaypromodeal.my
0

14 HARI LAGI RAMADAN Tak kan nak biarkan ibu dan isteri kesayangan kita berlari lari bila terlajak bangun sahur? Penat bekerja di siang hari dan nak masak untuk berbuka puasa? Ishhhh kesian ibu dan isteri kesayangan tau. Kita kalau boleh nak tengok

Ramadan may come to help tired hearts ..Oh Allah let us reached Ramadan in The best situation

#Ramadan2019 #islam #allah #alhamdulillah #subhanallah
@findthetruthislam Instagram Profile - inst4gram.com
findthetruthislam
0

Ramadan may come to help tired hearts ..Oh Allah let us reached Ramadan in The best situation #ramadan2019 #islam #allah #alhamdulillah #subhanallah

Minta dibelikan kacamata tapi gak ada yg cocok 
.
#alhamdulillah 
#babbygirl 
#shoppingbaby 
#10months3weeksold
Nusaiba Zain - @nusaiba.zain Instagram Profile - inst4gram.com
nusaiba.zain
0

Minta dibelikan kacamata tapi gak ada yg cocok . #alhamdulillah #babbygirl #shoppingbaby #10months3weeksold

Mini kurung polkadot hannabella

Design yang EKSLUSIF .
.
◾ Material  korea como crepe dengan koleksi polkadot Terkini dan sangat cantik .
◾ High Quality  100% Gred AAA. .
◾ Warna Yang Menawan & Memukau .
◾ Design mini moden untuk effect slim di badan .
◾ Cutting Loose . .
◾ BF FRENDLY..Zip di bahagian hadapan bju
◾MESRA WUDUK... Mempuyai Zip di bahagian tangan .
◾ Jenis Kain A Cut .
◾ Pinggang separuh Bergetah Kiri & Kanan ◾ Zip Kain Sebelah Kiri .
◾ Saiz XS S M L XL ◽.
.
⭕ Sangat-sangat EXCLUSIVE
LIMITED EDITION⭕
.
.
 jarang .
 kecut .
 berbulu lepas basuh .
◾ mudah digosok .
◾ sejuk & selesa dipakai .
◾ Tahan Lasak & Tak Mudah Luntur .
◾ Sesuai Untuk Semua Majlis Keramaian .
◾ Tampil Cantik & Menawan Dengan Design yang Simple
.
Ada SAIZ S M L XL , Cutting pon x fit sangat,Cutting Loose..Selesa untuk dipakai dan teletak
.
LIMITED EDITION..
While Stock
.
 1st Come 1st Serve.
 No Booking ! With Full Payment
 Proceed Order 2 Days
Ukur dahulu sebelum membuat .
Pembelian . Please Take Note .
Contoh Model Pakai Saiz S sepit Belakang
Ada Sedikit perbezaan Warna 10 % faktor Cahaya Kamera & Setting Android
Ambil Kira -/+ Ukuran 1 inc
.
.
RM110sm/RM115ss

order
0126467075
0126467075
0126467075
atau klik link di bio

#bajukurung #bajukurungmoden #bajukurungmurah #bajukurungraya #bajukurungmalaysia #bajukurungcantik #bajukurungpeplum #bajukurunglace 
#bajukurungplain#bajukurungbatik
#bajuraya2019 #alhamdulillah #fashionstyle #whatiworetoday #happywomensday #trending #promotion #marketing
#kurungsongket #kurung #kurungraya  #bajutunang #bajunikah #weddingdresses #bridesmaids #kurungmodern
BAJU KURUNG MURAH GILER ❗️ - @fleurpop Instagram Profile - inst4gram.com
fleurpop
0

Mini kurung polkadot hannabella Design yang EKSLUSIF . . ◾ Material korea como crepe dengan koleksi polkadot Terkini dan sangat cantik . ◾ High Quality 100% Gred AAA. . ◾ Warna Yang Menawan & Memukau . ◾ Design mini moden untuk effect slim di bada

Mini kurung polkadot hannabella

Design yang EKSLUSIF .
.
◾ Material  korea como crepe dengan koleksi polkadot Terkini dan sangat cantik .
◾ High Quality  100% Gred AAA. .
◾ Warna Yang Menawan & Memukau .
◾ Design mini moden untuk effect slim di badan .
◾ Cutting Loose . .
◾ BF FRENDLY..Zip di bahagian hadapan bju
◾MESRA WUDUK... Mempuyai Zip di bahagian tangan .
◾ Jenis Kain A Cut .
◾ Pinggang separuh Bergetah Kiri & Kanan ◾ Zip Kain Sebelah Kiri .
◾ Saiz XS S M L XL ◽.
.
⭕ Sangat-sangat EXCLUSIVE
LIMITED EDITION⭕
.
.
 jarang .
 kecut .
 berbulu lepas basuh .
◾ mudah digosok .
◾ sejuk & selesa dipakai .
◾ Tahan Lasak & Tak Mudah Luntur .
◾ Sesuai Untuk Semua Majlis Keramaian .
◾ Tampil Cantik & Menawan Dengan Design yang Simple
.
Ada SAIZ S M L XL , Cutting pon x fit sangat,Cutting Loose..Selesa untuk dipakai dan teletak
.
LIMITED EDITION..
While Stock
.
 1st Come 1st Serve.
 No Booking ! With Full Payment
 Proceed Order 2 Days
Ukur dahulu sebelum membuat .
Pembelian . Please Take Note .
Contoh Model Pakai Saiz S sepit Belakang
Ada Sedikit perbezaan Warna 10 % faktor Cahaya Kamera & Setting Android
Ambil Kira -/+ Ukuran 1 inc
.
.
RM110sm/RM115ss

order
0126467075
0126467075
0126467075
atau klik link di bio

#bajukurung #bajukurungmoden #bajukurungmurah #bajukurungraya #bajukurungmalaysia #bajukurungcantik #bajukurungpeplum #bajukurunglace 
#bajukurungplain#bajukurungbatik
#bajuraya2019 #alhamdulillah #fashionstyle #whatiworetoday #happywomensday #trending #promotion #marketing
#kurungsongket #kurung #kurungraya  #bajutunang #bajunikah #weddingdresses #bridesmaids #kurungmodern
BAJU KURUNG MURAH GILER ❗️ - @fleurpop Instagram Profile - inst4gram.com
fleurpop
0

Mini kurung polkadot hannabella Design yang EKSLUSIF . . ◾ Material korea como crepe dengan koleksi polkadot Terkini dan sangat cantik . ◾ High Quality 100% Gred AAA. . ◾ Warna Yang Menawan & Memukau . ◾ Design mini moden untuk effect slim di bada

Mini kurung polkadot hannabella

Design yang EKSLUSIF .
.
◾ Material  korea como crepe dengan koleksi polkadot Terkini dan sangat cantik .
◾ High Quality  100% Gred AAA. .
◾ Warna Yang Menawan & Memukau .
◾ Design mini moden untuk effect slim di badan .
◾ Cutting Loose . .
◾ BF FRENDLY..Zip di bahagian hadapan bju
◾MESRA WUDUK... Mempuyai Zip di bahagian tangan .
◾ Jenis Kain A Cut .
◾ Pinggang separuh Bergetah Kiri & Kanan ◾ Zip Kain Sebelah Kiri .
◾ Saiz XS S M L XL ◽.
.
⭕ Sangat-sangat EXCLUSIVE
LIMITED EDITION⭕
.
.
 jarang .
 kecut .
 berbulu lepas basuh .
◾ mudah digosok .
◾ sejuk & selesa dipakai .
◾ Tahan Lasak & Tak Mudah Luntur .
◾ Sesuai Untuk Semua Majlis Keramaian .
◾ Tampil Cantik & Menawan Dengan Design yang Simple
.
Ada SAIZ S M L XL , Cutting pon x fit sangat,Cutting Loose..Selesa untuk dipakai dan teletak
.
LIMITED EDITION..
While Stock
.
 1st Come 1st Serve.
 No Booking ! With Full Payment
 Proceed Order 2 Days
Ukur dahulu sebelum membuat .
Pembelian . Please Take Note .
Contoh Model Pakai Saiz S sepit Belakang
Ada Sedikit perbezaan Warna 10 % faktor Cahaya Kamera & Setting Android
Ambil Kira -/+ Ukuran 1 inc
.
.
RM110sm/RM115ss

order
0126467075
0126467075
0126467075
atau klik link di bio

#bajukurung #bajukurungmoden #bajukurungmurah #bajukurungraya #bajukurungmalaysia #bajukurungcantik #bajukurungpeplum #bajukurunglace 
#bajukurungplain#bajukurungbatik
#bajuraya2019 #alhamdulillah #fashionstyle #whatiworetoday #happywomensday #trending #promotion #marketing
#kurungsongket #kurung #kurungraya  #bajutunang #bajunikah #weddingdresses #bridesmaids #kurungmodern
BAJU KURUNG MURAH GILER ❗️ - @fleurpop Instagram Profile - inst4gram.com
fleurpop
0

Mini kurung polkadot hannabella Design yang EKSLUSIF . . ◾ Material korea como crepe dengan koleksi polkadot Terkini dan sangat cantik . ◾ High Quality 100% Gred AAA. . ◾ Warna Yang Menawan & Memukau . ◾ Design mini moden untuk effect slim di bada

Mini kurung polkadot hannabella

Design yang EKSLUSIF .
.
◾ Material  korea como crepe dengan koleksi polkadot Terkini dan sangat cantik .
◾ High Quality  100% Gred AAA. .
◾ Warna Yang Menawan & Memukau .
◾ Design mini moden untuk effect slim di badan .
◾ Cutting Loose . .
◾ BF FRENDLY..Zip di bahagian hadapan bju
◾MESRA WUDUK... Mempuyai Zip di bahagian tangan .
◾ Jenis Kain A Cut .
◾ Pinggang separuh Bergetah Kiri & Kanan ◾ Zip Kain Sebelah Kiri .
◾ Saiz XS S M L XL ◽.
.
⭕ Sangat-sangat EXCLUSIVE
LIMITED EDITION⭕
.
.
 jarang .
 kecut .
 berbulu lepas basuh .
◾ mudah digosok .
◾ sejuk & selesa dipakai .
◾ Tahan Lasak & Tak Mudah Luntur .
◾ Sesuai Untuk Semua Majlis Keramaian .
◾ Tampil Cantik & Menawan Dengan Design yang Simple
.
Ada SAIZ S M L XL , Cutting pon x fit sangat,Cutting Loose..Selesa untuk dipakai dan teletak
.
LIMITED EDITION..
While Stock
.
 1st Come 1st Serve.
 No Booking ! With Full Payment
 Proceed Order 2 Days
Ukur dahulu sebelum membuat .
Pembelian . Please Take Note .
Contoh Model Pakai Saiz S sepit Belakang
Ada Sedikit perbezaan Warna 10 % faktor Cahaya Kamera & Setting Android
Ambil Kira -/+ Ukuran 1 inc
.
.
RM110sm/RM115ss

order
0126467075
0126467075
0126467075
atau klik link di bio

#bajukurung #bajukurungmoden #bajukurungmurah #bajukurungraya #bajukurungmalaysia #bajukurungcantik #bajukurungpeplum #bajukurunglace 
#bajukurungplain#bajukurungbatik
#bajuraya2019 #alhamdulillah #fashionstyle #whatiworetoday #happywomensday #trending #promotion #marketing
#kurungsongket #kurung #kurungraya  #bajutunang #bajunikah #weddingdresses #bridesmaids #kurungmodern
BAJU KURUNG MURAH GILER ❗️ - @fleurpop Instagram Profile - inst4gram.com
fleurpop
0

Mini kurung polkadot hannabella Design yang EKSLUSIF . . ◾ Material korea como crepe dengan koleksi polkadot Terkini dan sangat cantik . ◾ High Quality 100% Gred AAA. . ◾ Warna Yang Menawan & Memukau . ◾ Design mini moden untuk effect slim di bada

Mini kurung polkadot hannabella

Design yang EKSLUSIF .
.
◾ Material  korea como crepe dengan koleksi polkadot Terkini dan sangat cantik .
◾ High Quality  100% Gred AAA. .
◾ Warna Yang Menawan & Memukau .
◾ Design mini moden untuk effect slim di badan .
◾ Cutting Loose . .
◾ BF FRENDLY..Zip di bahagian hadapan bju
◾MESRA WUDUK... Mempuyai Zip di bahagian tangan .
◾ Jenis Kain A Cut .
◾ Pinggang separuh Bergetah Kiri & Kanan ◾ Zip Kain Sebelah Kiri .
◾ Saiz XS S M L XL ◽.
.
⭕ Sangat-sangat EXCLUSIVE
LIMITED EDITION⭕
.
.
 jarang .
 kecut .
 berbulu lepas basuh .
◾ mudah digosok .
◾ sejuk & selesa dipakai .
◾ Tahan Lasak & Tak Mudah Luntur .
◾ Sesuai Untuk Semua Majlis Keramaian .
◾ Tampil Cantik & Menawan Dengan Design yang Simple
.
Ada SAIZ S M L XL , Cutting pon x fit sangat,Cutting Loose..Selesa untuk dipakai dan teletak
.
LIMITED EDITION..
While Stock
.
 1st Come 1st Serve.
 No Booking ! With Full Payment
 Proceed Order 2 Days
Ukur dahulu sebelum membuat .
Pembelian . Please Take Note .
Contoh Model Pakai Saiz S sepit Belakang
Ada Sedikit perbezaan Warna 10 % faktor Cahaya Kamera & Setting Android
Ambil Kira -/+ Ukuran 1 inc
.
.
RM110sm/RM115ss

order
0126467075
0126467075
0126467075
atau klik link di bio

#bajukurung #bajukurungmoden #bajukurungmurah #bajukurungraya #bajukurungmalaysia #bajukurungcantik #bajukurungpeplum #bajukurunglace 
#bajukurungplain#bajukurungbatik
#bajuraya2019 #alhamdulillah #fashionstyle #whatiworetoday #happywomensday #trending #promotion #marketing
#kurungsongket #kurung #kurungraya  #bajutunang #bajunikah #weddingdresses #bridesmaids #kurungmodern
BAJU KURUNG MURAH GILER ❗️ - @fleurpop Instagram Profile - inst4gram.com
fleurpop
0

Mini kurung polkadot hannabella Design yang EKSLUSIF . . ◾ Material korea como crepe dengan koleksi polkadot Terkini dan sangat cantik . ◾ High Quality 100% Gred AAA. . ◾ Warna Yang Menawan & Memukau . ◾ Design mini moden untuk effect slim di bada

Mini kurung polkadot hannabella

Design yang EKSLUSIF .
.
◾ Material  korea como crepe dengan koleksi polkadot Terkini dan sangat cantik .
◾ High Quality  100% Gred AAA. .
◾ Warna Yang Menawan & Memukau .
◾ Design mini moden untuk effect slim di badan .
◾ Cutting Loose . .
◾ BF FRENDLY..Zip di bahagian hadapan bju
◾MESRA WUDUK... Mempuyai Zip di bahagian tangan .
◾ Jenis Kain A Cut .
◾ Pinggang separuh Bergetah Kiri & Kanan ◾ Zip Kain Sebelah Kiri .
◾ Saiz XS S M L XL ◽.
.
⭕ Sangat-sangat EXCLUSIVE
LIMITED EDITION⭕
.
.
 jarang .
 kecut .
 berbulu lepas basuh .
◾ mudah digosok .
◾ sejuk & selesa dipakai .
◾ Tahan Lasak & Tak Mudah Luntur .
◾ Sesuai Untuk Semua Majlis Keramaian .
◾ Tampil Cantik & Menawan Dengan Design yang Simple
.
Ada SAIZ S M L XL , Cutting pon x fit sangat,Cutting Loose..Selesa untuk dipakai dan teletak
.
LIMITED EDITION..
While Stock
.
 1st Come 1st Serve.
 No Booking ! With Full Payment
 Proceed Order 2 Days
Ukur dahulu sebelum membuat .
Pembelian . Please Take Note .
Contoh Model Pakai Saiz S sepit Belakang
Ada Sedikit perbezaan Warna 10 % faktor Cahaya Kamera & Setting Android
Ambil Kira -/+ Ukuran 1 inc
.
.
RM110sm/RM115ss

order
0126467075
0126467075
0126467075
atau klik link di bio

#bajukurung #bajukurungmoden #bajukurungmurah #bajukurungraya #bajukurungmalaysia #bajukurungcantik #bajukurungpeplum #bajukurunglace 
#bajukurungplain#bajukurungbatik
#bajuraya2019 #alhamdulillah #fashionstyle #whatiworetoday #happywomensday #trending #promotion #marketing
#kurungsongket #kurung #kurungraya  #bajutunang #bajunikah #weddingdresses #bridesmaids #kurungmodern
BAJU KURUNG MURAH GILER ❗️ - @fleurpop Instagram Profile - inst4gram.com
fleurpop
0

Mini kurung polkadot hannabella Design yang EKSLUSIF . . ◾ Material korea como crepe dengan koleksi polkadot Terkini dan sangat cantik . ◾ High Quality 100% Gred AAA. . ◾ Warna Yang Menawan & Memukau . ◾ Design mini moden untuk effect slim di bada

Salam Everyone .
.
.
Hope everyone enjoyed their day off! Today I did some much needed cleaning of the upstairs. These kids literally have toys in every room of the house . So basically did some major decluttering. 
.
.
 Also, lately they have been playing with the smaller legos and for some reason, I’ll find them in the most random places. On the floor in the bedrooms, bathrooms, office, you name it.. .
.
.
On the upside, at least they are playing with some thing that will hopefully InshaAllah boost creativity and eye hand coordination. I get so frustrated seeing them on the iPad and tv for long periods of time. On the downside, they are just so tedious to clean up so sometimes I just toss them.
.
.
Anyways, today was rainy and cold. Not USA cold, but Lebanon cold. It reminded me of winters in Lebanon where it only rains in the winter (never in the summer 🤷‍️). .
.
.
In Tripoli, we used to go to el Mina , which is the sea walk, and buy a drink called “sahlab”. It’s milk based and is like a thinner pudding you drink.. Very enjoyable when it’s cold out.
.
.
Let me know if you ever tried it before, or if you make it for the first time and love it. .
.
.
Good night everyone ———————————————————————————#alhamdellah  #bismillah #muslimmom #alhamdulillah #halal #muslim #muslimgirl #muslimblogger #muslimblog #foodcoma  #recipe #mashallah #howtoo #food #yummy #athome #kitchen #dinnerisserved #muslimmomblog  #lebanese #lebanesefood #instastories  #beirut #lebanon #sahlab
Zeina - @muslimmomof3 Instagram Profile - inst4gram.com
muslimmomof3
0

Salam Everyone . . . Hope everyone enjoyed their day off! Today I did some much needed cleaning of the upstairs. These kids literally have toys in every room of the house . So basically did some major decluttering. . . Also, lately they have been p

MP Berlian syasya syari  Maxi busui bhn ceruti motif rok lebar 3m ld110 pj140 iner full furing ikat pinggang tgn kancing + khimar 2layer ceruti babydoll
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

MP Berlian syasya syari Maxi busui bhn ceruti motif rok lebar 3m ld110 pj140 iner full furing ikat pinggang tgn kancing + khimar 2layer ceruti babydoll

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday

Sale MP Radwah Syari in Pink  Maxi busui bahan crepe kombi CERUTY BABYDOLL tingkat, lingkar rok 3M, LD110.tgn kancing, tali pinggang.  kHIMAR CERUTY BABYDOLL 2layer,softpad antem, jahitan banyak
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

Sale MP Radwah Syari in Pink Maxi busui bahan crepe kombi CERUTY BABYDOLL tingkat, lingkar rok 3M, LD110.tgn kancing, tali pinggang. kHIMAR CERUTY BABYDOLL 2layer,softpad antem, jahitan banyak

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday

Sale MP Radwah Syari in Yellow  Maxi busui bahan crepe kombi CERUTY BABYDOLL tingkat, lingkar rok 3M, LD110.tgn kancing, tali pinggang.  kHIMAR CERUTY BABYDOLL 2layer,softpad antem, jahitan banyak
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

Sale MP Radwah Syari in Yellow Maxi busui bahan crepe kombi CERUTY BABYDOLL tingkat, lingkar rok 3M, LD110.tgn kancing, tali pinggang. kHIMAR CERUTY BABYDOLL 2layer,softpad antem, jahitan banyak

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday

MP Burbery syari Coksu Maxi busui motif burbery mix babydoll + khimar 2layer ceruti babydoll, ld110 pj140 rok lebar 3m, tgn kancing ikat pinggang, good quality
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

MP Burbery syari Coksu Maxi busui motif burbery mix babydoll + khimar 2layer ceruti babydoll, ld110 pj140 rok lebar 3m, tgn kancing ikat pinggang, good quality

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday

Dahlia set maroon Ket ada di pic yah
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

Dahlia set maroon Ket ada di pic yah

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday

MP Cornella Bunga syari Maxi busui ld110 pb140 bahan cerutty babydoll full furing. Khimar cerutty babydoll 2 layer softpad
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

MP Cornella Bunga syari Maxi busui ld110 pb140 bahan cerutty babydoll full furing. Khimar cerutty babydoll 2 layer softpad

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday

MP Cornelia syari  Maxi busui ld110 pb140 bahan cerutty babydoll full furing. Khimar cerutty babydoll 2 layer softpad
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

MP Cornelia syari Maxi busui ld110 pb140 bahan cerutty babydoll full furing. Khimar cerutty babydoll 2 layer softpad

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday

MP Polka White Green syari
maxi + khimar 2layer, bahan full ceruti babydoll detail renda gyper iner full furing, ld110 pj140 rok lebar 3m ikat pinggang tgn kancing
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

MP Polka White Green syari maxi + khimar 2layer, bahan full ceruti babydoll detail renda gyper iner full furing, ld110 pj140 rok lebar 3m ikat pinggang tgn kancing

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday

Glz Medina (white)  Jersey + ceruty furing hyget (maxi busui sleting, Ld sd 110cm, pjg 140cm) + khimar ceruty 2 layer + renda
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

Glz Medina (white) Jersey + ceruty furing hyget (maxi busui sleting, Ld sd 110cm, pjg 140cm) + khimar ceruty 2 layer + renda

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday

MP RN syari black-fushia 
maxi full ceruti baby doll model layer susun rok lebar 3m pj140cm ld110cm iner full furing ikat pinggang tgn kancing + khimar ceruti babydoll 2layer
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

MP RN syari black-fushia maxi full ceruti baby doll model layer susun rok lebar 3m pj140cm ld110cm iner full furing ikat pinggang tgn kancing + khimar ceruti babydoll 2layer

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday

EP Sabyan Purple (GAMIS TGN PANJANG, WUDHU & BUSUI FRIENDLY, ROK LAPISAN HIDUP DENGAN HIASAN MOTEK DAN APLIKASI BUNGA BORDIR + BERGO CERUTY 2 layer, PAD ANTEM) MOSSCREPE LOTUS , ADA TALI, FIT XL, *GRADE ORI*
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

EP Sabyan Purple (GAMIS TGN PANJANG, WUDHU & BUSUI FRIENDLY, ROK LAPISAN HIDUP DENGAN HIASAN MOTEK DAN APLIKASI BUNGA BORDIR + BERGO CERUTY 2 layer, PAD ANTEM) MOSSCREPE LOTUS , ADA TALI, FIT XL, *GRADE ORI*

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday

Polka Syari PO 1-2mg  Maxi busui bahan jersey Mix cerutty babydoll mix monalisa motif. Ld110 pb140 klok 3m. tgn kcg, tali blkg. Khimar CERUTY BABYDOLL 2 layer, softpad antem, jahitan byk,
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

Polka Syari PO 1-2mg Maxi busui bahan jersey Mix cerutty babydoll mix monalisa motif. Ld110 pb140 klok 3m. tgn kcg, tali blkg. Khimar CERUTY BABYDOLL 2 layer, softpad antem, jahitan byk,

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday

Ferikha Butterflies Syari PO 1-2mg 
255.000 Maxi busui bahan jersey Mix cerutty babydoll mix monalisa motif. Ld110 pb140 klok 3m. tgn kcg, tali blkg. Khimar CERUTY BABYDOLL 2 layer, softpad antem, jahitan byk,
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

Ferikha Butterflies Syari PO 1-2mg 255.000 Maxi busui bahan jersey Mix cerutty babydoll mix monalisa motif. Ld110 pb140 klok 3m. tgn kcg, tali blkg. Khimar CERUTY BABYDOLL 2 layer, softpad antem, jahitan byk,

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday

Flower Syari PO 1-2mg 
245.000 
Maxi busui bahan jersey Mix cerutty babydoll mix monalisa motif. Ld110 pb140 klok 3m. tgn kcg, tali blkg. Khimar CERUTY BABYDOLL 2 layer, softpad antem, jahitan byk,
Ika Anggira Syar'i Ootd - @inffashion Instagram Profile - inst4gram.com
inffashion
1

Flower Syari PO 1-2mg 245.000 Maxi busui bahan jersey Mix cerutty babydoll mix monalisa motif. Ld110 pb140 klok 3m. tgn kcg, tali blkg. Khimar CERUTY BABYDOLL 2 layer, softpad antem, jahitan byk,

Comments

@inffashion #gamiswedingsyari #gamisakadnikahmurah #gamissetcadarmurah #gamispestamurah #gamislebaran #gamiscouple #hijabwedding #hijabers #muslimahshop #soniaristanti #pernakpernikpernikahan #bajubigsizemurah #ootdhijab #hijab #bridesmaid #instalike #instagood #hijabselfie #like4like #likeforlike #awesome #hijabootd #likeforfollow #instapic #gamiswisuda #photogrid #jakartafashionweek #alwayspray #Alhamdulillah #haveaniceday