#eh
Advertisement
Just fishing for compliments
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
#love #instagood #photooftheday #beautiful #cute #happy #picoftheday #followme #selfie #summer2k19 #canada #eh #fish #fishing #compliments
Tiffany Vo - @tiffaleeee Instagram Profile - inst4gram.com
tiffaleeee
0

Just fishing for compliments • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • #love #instagood #photooftheday #beautiful #cute #happy #picoftheday #followme #selfie #summer2k19 #canada #eh #fish #fishing #compliments

Halifax Harbour Waterfront
The most Canadian thing I’ve ever seen in my life .. amazing Oh Canada 🇨🇦 🇨🇦  #eh #canadian #toronto #thesix #wethenorth #raptors #canadageese #timhortons #coffee #timmies
P@ULo - @dj_pauloc Instagram Profile - inst4gram.com
dj_pauloc
0

The most Canadian thing I’ve ever seen in my life .. amazing Oh Canada 🇨🇦 🇨🇦 #eh #canadian #toronto #thesix #wethenorth #raptors #canadageese #timhortons #coffee #timmies

Advertisement
Bisikin harus kegitu ya kalau eunhae  @leedonghae
@eunhyukee44 
#haeeuncouple
#eunhyukee #hyukie #hyukee #dh #eh #hae 
#해은 #HaeHyuk #ヘウン 
#eunhae #은해 
#동해 #donghae #혁재 #hyukjae #은혁 #eunhyuk #haeeun 
#suju  #superjuniordne  #kpop #eunhaecouple 
#LeeDonghae #LeeHyukjae 
#SuperJunior⁠ ⁠⁠ #슈퍼주니어
DE - @dnelvf Instagram Profile - inst4gram.com
dnelvf
3

Bisikin harus kegitu ya kalau eunhae @leedonghae @eunhyukee44 #haeeuncouple #eunhyukee #hyukie #hyukee #dh #eh #hae #해은 #haehyuk #ヘウン #eunhae #은해 #동해 #donghae #혁재 #hyukjae #은혁 #eunhyuk #haeeun #suju #superjuniordne #kpop #eunhaecouple #leedo

Comments

@miri.moro Keee hacen💕💕💕💕💕💕 😍😍😍😍

@miri.moro Son más lindos....se tienen que casar👰🤵

Mother Nature is having a hard time deciding what she wants to do today. It’s been raining, windy & sunny. And the rest of the week calls for more rain unfortunately  ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
I hope she’s not so moody this weekend though— we want the sunshine to join us in celebrating #CanadaDay #Eh?! 🇨🇦⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Seriously #Vancouver, when can I officially pack away my boots and sweaters?! #BringOnSummer! ️⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#familylove #happykids #familytime #familygoals #familyphotography #familyfirst #familylife #familyfun #mamalife #momblogger #vancouvermom #momsofinstagram #daddydaughter #momoftwo #lifestyleinspo #bloggerlife #vancouverphotography #socialmediavancouver #ilovevancouver #bcliving #like4like #igdaily #followme #photooftheday #discoverunder5k #THEAGENCYapproved
k a r e n 🌿 - @theagencyblog Instagram Profile - inst4gram.com
theagencyblog
0

Mother Nature is having a hard time deciding what she wants to do today. It’s been raining, windy & sunny. And the rest of the week calls for more rain unfortunately ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ I hope she’s not so moody this weekend though— we want the suns

Advertisement
Tempat dulu kami bermain mengisi cerahnya hari, namun saat ini semua sudah sibuk sendiri, satu persatu sahabat pergi dan masih kuharapkan kembali
.
.
.
.
.
Liriknya diubah dikit deh ya 
Kemarin, bukan bersama CB, tapi teman dari CM dan MSB, kebetulan juga ketemu rombongan Eiger Climbing Club Bali
......
#mendadakmantai #mendadakrc #mendadakngebelay #nostalgia #memorilatpan #memoriberkasih #menangishatiinikujugabersimpati #eh
CHAAAAAAAAA!!! - @666erlangga Instagram Profile - inst4gram.com
666erlangga
0

"Tempat dulu kami bermain mengisi cerahnya hari, namun saat ini semua sudah sibuk sendiri, satu persatu sahabat pergi dan masih kuharapkan kembali" . . . . . Liriknya diubah dikit deh ya Kemarin, bukan bersama CB, tapi teman dari CM dan MSB, kebetul

Pantai Padang Padang
Mau dilarang atau dibatasi seperti apapun, radiasi gelombang elektromagnetik itu pasti ada entah itu dari alat elektronik ataupun dari gadget 
Kalau kita mampu memberikan gadget, semestinya kita mampu juga memberikan penangkalnya kan 
Yes sepaket !!! #eh sepakat
DISTRIBUTOR RESMI MCI - @nuruldahliamci Instagram Profile - inst4gram.com
nuruldahliamci
0

Mau dilarang atau dibatasi seperti apapun, radiasi gelombang elektromagnetik itu pasti ada entah itu dari alat elektronik ataupun dari gadget Kalau kita mampu memberikan gadget, semestinya kita mampu juga memberikan penangkalnya kan Yes sepaket !!!

Hosting a Canada Day barbecue, eh? ‍️ I’ve got a shortbread for that! July’s featured shortbread is a very Canadian Maple Bacon shortbread (ask about the turkey bacon option). Just in time for the Canada Day Long weekend, or order any time through July. DM me for pricing and pickup details! ‍🥓🇨🇦•
•
•
•
#shortbread #maplebacon #canadian #canadaday #canadianfood #ohcanada #hostessgift #barbecue #dessert #eh #canadianeh #summer #backyardbbq #poolparty #bakinglove #baker #homebaked #burlon #supportlocal
Cookie Momster Shortbread Co. - @cookiemomstershortbread Instagram Profile - inst4gram.com
cookiemomstershortbread
0

Hosting a Canada Day barbecue, eh? ‍️ I’ve got a shortbread for that! July’s featured shortbread is a very Canadian Maple Bacon shortbread (ask about the turkey bacon option). Just in time for the Canada Day Long weekend, or order any time through Ju

Burlington, Ontario
I’ll find a little piece of Canada anywhere I go, eh 🇨🇦🇨🇦 #poutine #curdsnowhey #eh
Joe Augustine - @memphojoe Instagram Profile - inst4gram.com
memphojoe
5

I’ll find a little piece of Canada anywhere I go, eh 🇨🇦🇨🇦 #poutine #curdsnowhey #eh

Clark Burger
Comments

@vince_magri 🤫We are stealth brother. Nobody sees us, but we are always around 🇨🇦👍

@heiskellthe4th Looks good but I would be down for a week after that

Oh Canada! 🇨🇦 great views and better company! Always a good time north of the border.  #canada #eh #flyfishing
Maxwell Bair - @maxbair_44 Instagram Profile - inst4gram.com
maxbair_44
1

Oh Canada! 🇨🇦 great views and better company! Always a good time north of the border. #canada #eh #flyfishing

Westport, Ontario
Comments

@brandon_barnyak You guysss stop it 🙈

Saya lupa sejak kapan tepatnya Fahimah (4 th) mulai mandi sendiri. Kalau mau mandi, kadang bawa mainan, gantian hari ini mangkuk masak²an, besok mainan bebeknya, dll.
.
Setelah mandi, pake telon, pake baju sendiri, bahkan kadang keukeuh pake hair tonic dan sisir sendiri 
.
Sampai saya gemes kadang pengen mandiin, berasa anak udah gede aja heu 
Udah siap bgt punya adik ituuu #eh
.
Menurut catatan untuk bunda dan ayah di Little Abid jilid Aku Mandi Sendiri, mandi bisa jadi saat yang ditunggu-tunggu oleh anak ketika kita berhasil menciptakan mandi yang menyenangkan. Mengapa?
.
 Mandi adalah aktivitas bermain air. Rata-rata anak sangat menyukai air. Jadi sesekali biarkan mereka menikmati mandinya dengan bermain busa sabun atau menyediakan mainan lucu di kamar mandi.
.
 Latih anak mandi 2x sehari. Narasi buku akan sangat membantu kita menunjukkan apa yang terjadi jika anak tidak mau mandi. Kuman dan kotoran yang menempel di kulit bisa terus menetap dan menimbulkan penyakit.
.
 Mandi membuat badan segar, bersih, dan wangi sehingga teman-teman yang lain mau bermain dengan anak-anak kita.
.
 Jangan berkomentar yang ga penting, misal, punggung nya masih ga bersih! Atau kok kakinya ga digosok?!, Karena itu hanya akan menyebabkan anak malas mandi sendiri dan memilih dimandikan agar tidak ada protes menggangu.
.
 Bantu anak berpakaian sampai secara bertahap membiarkannya melakukan sendiri. Tunjukkan mana pakaian siang hari, mana pakaian sore, pakaian keluar rumah.
.
 Hargai pakaian yang dipilih anak. Meski menurut kita tidak serasi warna nya, tunda dulu mengkritik mereka. 

Yang jelassss, ayah bunda kasih contoh rajin mandi juga yaaa 
©yuE
Pustaka Azzam - @pustaka_azzam Instagram Profile - inst4gram.com
pustaka_azzam
0

Saya lupa sejak kapan tepatnya Fahimah (4 th) mulai mandi sendiri. Kalau mau mandi, kadang bawa mainan, gantian hari ini mangkuk masak²an, besok mainan bebeknya, dll. . Setelah mandi, pake telon, pake baju sendiri, bahkan kadang keukeuh pake hair ton

#eh it seems i might have something wrong with my leg since the accident
Jes T - @ladystarwitch Instagram Profile - inst4gram.com
ladystarwitch
0

#eh it seems i might have something wrong with my leg since the accident

Life is like a cup of tea, filled to the brim and enjoyed with friends! ️ #abkhazigarden #hightea #victoria #britishcolumbia #canada #girlstrip #itspoppin #pnw #travel #gypsylife #eh #ohcanada
👸🏼Live🇵🇱Love💗Travel🌎Nurse💉 - @sylwusia_pink Instagram Profile - inst4gram.com
sylwusia_pink
2

Life is like a cup of tea, filled to the brim and enjoyed with friends! ️ #abkhazigarden #hightea #victoria #britishcolumbia #canada #girlstrip #itspoppin #pnw #travel #gypsylife #eh #ohcanada

Abkhazi Garden
Comments

@thekimster87 Outfit on point 💗

@sylwusia_pink @thekimster87 thanks friend 😘

Every parent needs to see that their discipline and authority are functions of nurturing the spirit + soul of their children. 
Such is not merely physical responsibilities. Nothing can be done through our body that is not an expression of our spirit. God's word becomes flesh through a spank, a command, a rebuke, a discussion or even an argument. 
We cannot escape detention. We bring forth God to our children at all times. Paul commands, Children, obey your parents in the Lord, for this right. Honor your father and mother, that it may be well with you, and that you may live long on the earth. It goes on to say, father do not provoke your children to anger; but bring them up in the discipline and instruction of the Lord. (Eph. 6:1-4). Mark those words, in the Lord and of the Lord. Obedience needs to be in the Lord. Authority, discipline, and nurture need to be of the Lord. Neither can happen by our Lord in us unless children and/or parents are daily given to the discipline of living by His Spirit in the way He would act. 
Only so do we represent the life of Jesus in our midst. Giving into selfish screams and demand and self-righteous waves of anger is not in or of the Lord and gives Him no glory. 
Parents must take the lead. Somehow we think to be careful to express courtesy to outsiders, but anyone in the family is often fair game for whatever undisciplined emotions arise. 
Our courtesy must start in the home. We need to have a gentler and more sensitive way, within the home. Even more so than anywhere else, not the other way around. 
We all need to see that such gentleness in Christ is a specific element of Christian nurture of the souls and spirits in our care. 
Learn more about biblical parenting in our book, Restoring the Christian Family. https://cutt.ly/PfOSVL 
#ElijahHouse #HealingHearts #SchoolofMinistry #HealingisREAL #PrayerMinistry #InnerHealing #CoeurdAlene #EH #Idaho #Spokane #Family #HealingforFamilies
Elijah House - @elijahhouseusa Instagram Profile - inst4gram.com
elijahhouseusa
0

Every parent needs to see that their discipline and authority are functions of nurturing the spirit + soul of their children. Such is not merely physical responsibilities. Nothing can be done through our body that is not an expression of our spirit.

sum marina edits, boyz. (I did these like, weeks ago haha,,) I kinda like how these turned out, pls don't let these flop?? #marina #marinadiamandis #marinaandthediamonds #thefamilyjewels #tfj #electraheart #eh #froot #loveandfear #matd
Δ★ KRIS - @16bitkris Instagram Profile - inst4gram.com
16bitkris
3

sum marina edits, boyz. (I did these like, weeks ago haha,,) I kinda like how these turned out, pls don't let these flop?? #marina #marinadiamandis #marinaandthediamonds #thefamilyjewels #tfj #electraheart #eh #froot #loveandfear #matd

Comments

@16bitkris @sailor._.sushi I can send if want

@sailor._.sushi @16bitkris yeas....

@candypanda4200 (@get_repost)
・・・
Falling in love with...
————————— —————————
#anime #animeedit #animeedits #edit #edits #audioedit #audio 
#color #colors #colorful #blah #aesthetic #aestheticedit #lofi #lofibeats #tamako #tamakolovestory #tamakolovestoryedit #edit #lovestory #love #animelove #animelovestory #kawaii #owo #amv #tamakolovestoryamv #amv #eh #phoneedit #sucks
Pelikano Lofi - @lofikano Instagram Profile - inst4gram.com
lofikano
2

@candypanda4200 (@get_repost ) ・・・ Falling in love with... ————————— ————————— #anime #animeedit #animeedits #edit #edits #audioedit #audio #color #colors #colorful #blah #aesthetic #aestheticedit #lofi #lofibeats #tamako #tamakolovestory #tamakolove

4YOU
Comments

@5hjl.81 You have one of the good galleries I've seen today 👌

@lofikano @5hjl.81 goal reached for today ❤️

Falling in love with...
————————— —————————
#anime #animeedit #animeedits #edit #edits #audioedit #audio 
#color #colors #colorful #blah #aesthetic #aestheticedit #tamako #tamakolovestory #tamakolovestoryedit #edit #lovestory #love #animelove #animelovestory #kawaii #owo #amv #tamakolovestoryamv #amv #eh #phoneedit #sucks #ew #loveamv #animescenes
Dead For Awhile 〔𝓢𝓪𝓾𝓬𝓮 〕 - @candypanda4200 Instagram Profile - inst4gram.com
candypanda4200
5

Falling in love with... ————————— ————————— #anime #animeedit #animeedits #edit #edits #audioedit #audio #color #colors #colorful #blah #aesthetic #aestheticedit #tamako #tamakolovestory #tamakolovestoryedit #edit #lovestory #love #animelove #animel

Comments

@candypanda4200 @mooyxux um..?

@kliomusic I love your profile picture

Semakin bertambah usia aku merasa terlalu banyak yang harus diingat sementara kapasitas memori otak (kayaknya) terbatas. .
.
Sejak terpapar #bujo alias #bulletinjournal #bulletjournal ini aku terbantu banget. Apalagi sebagai ibu rumah tangga yang sampingannya pekerja kantoran. Masih mending (sekarang) ini gak kerja di pelayanan dan gak praktek rumah. Salut buat teman seprofesi lainnya yg bisa menjalani itu semua! .
.
Kerajinan? Enggak juga. Eweuh gawe? Meureun. Kurang padameulan? Wow sok sibuk aku mah. Aslina. Yang penting pencitraan dan segala dipoto wkwk. .
.
Menurutku dengan dibikin #todolist dan punya catatan rapih itu bantu banget!  Aku orangnya susah konsentrasi, gampang terdistraksi dan suka gagal fokus. Dengan begini setidaknya ada #kinerja aku yang tercapai dan urusan rumah tangga beres. .
.
Aku bikin catatan mulai dari harus ngapain, pencapaian apa saja hari itu (walau remeh), anggaran bulan depan (yg kudu dibayar), rencana liburan sampai rencana weekend pergi kemana aja (biar gak tubrukan jadwal dan gak lupa-an). .
.
Oke deh sekian curcol sebagai ibu. Biarlah suami fokus dan giat bekerja (dah banyak pikiran dia). Ayo kerja!  kerja!  kerja!  Biar terlihat gaya, sukses dan berhasil di lebaran berikutnya #eh!
Angga, Anggauzz, Gumi. - @gumitterink Instagram Profile - inst4gram.com
gumitterink
5

Semakin bertambah usia aku merasa terlalu banyak yang harus diingat sementara kapasitas memori otak (kayaknya) terbatas. . . Sejak terpapar #bujo alias #bulletinjournal #bulletjournal ini aku terbantu banget. Apalagi sebagai ibu rumah tangga yang sam

Comments

@dee_dee_ajeng Rapiiiiii angeeet cii kamuuu

@nur_eulis huhuy dah,,, dah siap BBM nya jg 🤣🤣🤣

Stik golep.. #eh tenderloinsteak Jogja steak foodcourtmatos atas
IDR 42.000
 Halal

Jangan lupa makann.. biar tetep timbangan nganan 

#kulinermalang
#Demenjajan
#lambengunyahmalang 
#matosmalang
#malangfoodies 
#Mahasiswamalang
Inggrid - @inge.inggridwidy Instagram Profile - inst4gram.com
inge.inggridwidy
0

Stik golep.. #eh tenderloinsteak Jogja steak foodcourtmatos atas IDR 42.000 Halal Jangan lupa makann.. biar tetep timbangan nganan #kulinermalang #demenjajan #lambengunyahmalang #matosmalang #malangfoodies #mahasiswamalang

Malang Town Square (MATOS)
#eh #loco #banca , #tenia  #toda #la #facha #o #que ?

Aguante el pelo corto y los pantalones anchos
🌼 S o l 🌻 - @_suncita_ Instagram Profile - inst4gram.com
_suncita_
9

#eh #loco #banca , #tenia #toda #la #facha #o #que ? Aguante el pelo corto y los pantalones anchos

Comments

@w3sp1soce4n 😢😢

@andbarranca Linda que Sos!

It’s a “Blue Coke” Moose eh!? #niagarafalls #canadianmoose #eh #canadatrip2019 #teamtheriault2019
Peaches & Plum - @p3achez73 Instagram Profile - inst4gram.com
p3achez73
1

It’s a “Blue Coke” Moose eh!? #niagarafalls #canadianmoose #eh #canadatrip2019 #teamtheriault2019

Comments

@jaydobbs_ Marty moose!

As best friends forever de Pretty Little Liars #EH
riverdale e PLL - @riverdale_pitty_little_liarsbe Instagram Profile - inst4gram.com
riverdale_pitty_little_liarsbe
0

As best friends forever de Pretty Little Liars #eh

Watching the sunrise is apart of my morning routine now

#aesthetic #awakening #sunrise #mood #quirky #choosehappiness #theme #eh #ugh #ughh #ughhh
*𝕀𝕟𝕙𝕚𝕓𝕚𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕙𝕒𝕤 𝕤𝕡𝕖𝕔𝕥𝕒𝕥𝕖𝕕* - @anti_awesome_ness Instagram Profile - inst4gram.com
anti_awesome_ness
4

Watching the sunrise is apart of my morning routine now #aesthetic #awakening #sunrise #mood #quirky #choosehappiness #theme #eh #ugh #ughh #ughhh

Comments

@royalliyah 😭😭😭that sounds so beautiful, how early do you wake up?

@anti_awesome_ness @royalliyah 5 a.m it’ll mostly start at around 5:30 though it’s peaceful to just watch it

Young girl you betta run fast... this world ain’t gonna hold back

#aesthetic #facts #mood #newhair #determination #choosehappiness #living #theme #eh #ugh #ughh #ughhh
*𝕀𝕟𝕙𝕚𝕓𝕚𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕙𝕒𝕤 𝕤𝕡𝕖𝕔𝕥𝕒𝕥𝕖𝕕* - @anti_awesome_ness Instagram Profile - inst4gram.com
anti_awesome_ness
4

Young girl you betta run fast... this world ain’t gonna hold back #aesthetic #facts #mood #newhair #determination #choosehappiness #living #theme #eh #ugh #ughh #ughhh

Comments

@deflated._airbed Woah😍

@woahh.itss.layy 😍😍😍

Jomblo itu sendirian! .

Agh, ga juga kog. Sebab setiap manusia selalu ada yang membersamai, bahkan pada nabi. Qarin sebutannya. 

Seperti pada [Surat Qaf 27]. (۞ قَالَ قَرِینُهُۥ رَبَّنَا مَاۤ أَطۡغَیۡتُهُۥ وَلَـٰكِن كَانَ فِی ضَلَـٰلِۭ بَعِیدࣲ) .

Juga ditegaskan hadist, “Tidaklah seorangpun di antara kamu kecuali disertakan padanya qarîn dari kalangan jin (dan qarîn dari kalangan malaikat)” [HR. Muslim, Ahmad]. .

Jomblo itu baperan! .

Agh, mungkin kita aja yang kurang baca. Seorang faqih melahirkan kitab al-'ulama al-'uzzab alladziina atsarul-ilma 'ala zawwaj, yakni deretan ulama jomblo yang lebih memikirkan peran daripada perasaan. .

Sebutlah misalnya Imam Adz-Dzahabi pemilik buku al-Kabair, Ibnu Jarir yang penulis Tafsir, juga Ibn Taimiyyah yang teramat melegenda. .

Ok, klo gitu, Jomblo itu KESEPIAN! .

Naah klo yang ini, saya sepakat. Karna saya alumninya #eh  . .

Tapi itu dulu, sekarang mah bisa disiasati dengan baca buku-buku ini. Judulnya aja bikin baper. Heheuu. . .

FYI:
Harganya sangat ekonomis. Tapi stok terbatas sob, jadi segera pesan sekarang sebelum kehabisan . .

Investasi R̶p̶ ̶1̶6̶2̶.̶0̶0̶0̶
HARGA BAPER CUMA 156rb . .

MAU? .

Cukup komen: Saya Mau! .

Dan jangan lupa! .

Follow @galeri.bukuislami
Follow @galeri.bukuislami
Follow @galeri.bukuislami . .

#bukuremaja #jodoh #jomblo #hijrah #menikah
#indonesiatanpapacaran #bukunikah #bukuislam #bukupernikahan #bukuIslami #kadopernikahan #bukumotivasi #bukusunnah #bukumuslimah #galeribukuislami #muslimah #tokobukuislami #bukuburhansodiq #nikah #burhansodiq #shift #yaallahakujatuhcinta #yaallahizinkanakumenikah
BUKUISLAMI - @galeri.bukuislami Instagram Profile - inst4gram.com
galeri.bukuislami
0

Jomblo itu sendirian! . Agh, ga juga kog. Sebab setiap manusia selalu ada yang membersamai, bahkan pada nabi. Qarin sebutannya. Seperti pada [Surat Qaf 27]. (۞ قَالَ قَرِینُهُۥ رَبَّنَا مَاۤ أَطۡغَیۡتُهُۥ وَلَـٰكِن كَانَ فِی ضَلَـٰلِۭ بَعِیدࣲ) .

Glad someone is well rested this mama hasn’t gotten much sleep for 2 days now... #momof2 #mysleepschedulesucks #ilookedtiredasfuck #help #eh #uglypicohwell #daughter #momanddaughter #shescute #loveher #whyyouhypertho
Brittanny - @brittbrat6500 Instagram Profile - inst4gram.com
brittbrat6500
2

Glad someone is well rested this mama hasn’t gotten much sleep for 2 days now... #momof2 #mysleepschedulesucks #ilookedtiredasfuck #help #eh #uglypicohwell #daughter #momanddaughter #shescute #loveher #whyyouhypertho

Comments

@emfaye90 Kids😂 Hope you get some rest!

@brittbrat6500 @emfaye90 Thank you 😊

Love the contour, highlight, and my lips but everything else is trash. But I did try a new eye shape, so 🤷‍️. #drag #makeup #beforeandafter #practicing #practicemakesperfect #eh #itsbad.
Klay(ton) Montgomery - @klaytoons Instagram Profile - inst4gram.com
klaytoons
0

Love the contour, highlight, and my lips but everything else is trash. But I did try a new eye shape, so 🤷‍️. #drag #makeup #beforeandafter #practicing #practicemakesperfect #eh #itsbad .

Happy Canada Day! July 1, 2019! Celebrate Canada every day with bold and beautiful maple leaf Canadian flag stickers made for your car, truck,bike or zamboni ;)
Get Yours today for only $3.95
https://www.saveonflags.com/collections/canada
#HappyCanadaDay #July1 #CelebrateCanada #CanadaDay#mapleleaf #Canadianflagstickers #CanadaCarFlag #zamboni #eh#Canadian #IAMCanadian #saveonflags #putaflagonit #ohcanada#canadianflag #canadaflag🇨🇦
Saveonflags.com - @saveonflags Instagram Profile - inst4gram.com
saveonflags
0

Happy Canada Day! July 1, 2019! Celebrate Canada every day with bold and beautiful maple leaf Canadian flag stickers made for your car, truck,bike or zamboni ;) Get Yours today for only $3.95 https://www.saveonflags.com/collections/canada #happycanad

Vancouver, British Columbia
Warning- May contain Nicotine which can be highly addictive. 
Must be legal age to enter,  with valid Goverment ID. 
Mondays ....
We always find it can get a little crazy here in the shops!  What better way to start off our week with some @illusionsvapor Taste of The Gods x. When ever you pair such a refined tasty juice with the @lost_vape  paranormal 250c and a @528_custom  goon 1.5 on top  you can expect for your mouth to be watering all day long! Good things its 5 o'clock some where! Now where did my drink go.... #pinacolada #drippers #subohm #lostvape #dna250c #goonsquad #goon #girlswhovape  #canadianvapors #eh? #coils
 #rebuildable #illusions #retail #getsome #vape #mondays #pacificsmokeinternational  #vapourevolutiongp #rda #drip #subohm  #saltnic #3mg #nicotine
VapouRevolution - @vapourevolutions Instagram Profile - inst4gram.com
vapourevolutions
0

Warning- May contain Nicotine which can be highly addictive. Must be legal age to enter, with valid Goverment ID. Mondays .... We always find it can get a little crazy here in the shops! What better way to start off our week with some @illusionsv

VapouRevolution Grande Prairie
Took a Lil bike ride after work. #GO #FORK #COFF #EH
Gerrick Edward Gauthier - @bmx_bike_builds Instagram Profile - inst4gram.com
bmx_bike_builds
0

Took a Lil bike ride after work. #go #fork #coff #eh

Get ready for Canada Day celebrations with our special collection! 🇨🇦️
>>>
>>
>
Shop now: 
#scottsdalecentre 
@centralcitysurrey
@shopcapilanomall 
@marlboroughmall
@millwoodstowncentre
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 #canada #canadaday #canadian #canadasworld #nature #explorecanada #tourcanada #souvenir #canadasouvenir #ocanada #eh #explorecanada #moose #proud #pride #mappleleaf #tshirts #canadasouvenir #celebration #vancouver #alberta #britishcolumbia #calgary #edmonton #northvan #surreybc #deltabc
MadHatters - @mad4madhatters Instagram Profile - inst4gram.com
mad4madhatters
0

Get ready for Canada Day celebrations with our special collection! 🇨🇦️ >>> >> > Shop now: #scottsdalecentre @centralcitysurrey @shopcapilanomall @marlboroughmall @millwoodstowncentre . . . . . . . . . . . #canada #canadaday #canadian #canadasworl

Qué crees que pedirían los niños de México... checa este video... #video #niños #videos #instavideo #junio #2019 #viral #videogram #lafuentequeretaro #lafuente #videoclipoficial #cuestion  #mexico #mundo #españa #mexicanos #uganda #eh #monday #dinero #salud #deseos @lfqueretaro
Periódico La Fuente Querétaro - @lfqueretaro Instagram Profile - inst4gram.com
lfqueretaro
1

Qué crees que pedirían los niños de México... checa este video... #video #niños #videos #instavideo #junio #2019 #viral #videogram #lafuentequeretaro #lafuente #videoclipoficial #cuestion #mexico #mundo #españa #mexicanos #uganda #eh #monday #dinero

Comments

@rutaexitosa Te mereces lo mejor del mundo Lucha por tus sueños no te límites att @rutaexitosa

Day 3 of sending the twins weird ass edits is complete and yeah this is gonna take forever so fuck Remember to give this post a like so I feel less shitty and  give me a hand by sending me weird ass edits of the twins that you have made or you find and send them to me because idk haha I wanna laugh about something and send it to them 
-
-
#dtfan #dolantwins #dolantwinedits #graysondolan #ethandolan #ethandolanedits #dolantwinsnoticeme #noticeme #eh #fannation #graysondolanedits @graysondolan @ethandolan @dolantwins
⋆¸*ೃ☼ - @dolsqt Instagram Profile - inst4gram.com
dolsqt
0

Day 3 of sending the twins weird ass edits is complete and yeah this is gonna take forever so fuck Remember to give this post a like so I feel less shitty and give me a hand by sending me weird ass edits of the twins that you have made or you find a

The beans have fucking arrived ;) oh thank the gods...
@pig0959 pulled through brotha, PS thanks a million for that hook.
________________________________________
-----------------------------------------------------------------
#distilate #hydrofarm #diamonds  #concentrates #headyglass #Cannabis #bud #overgrowcanada #hydroponics #cloudsovercanada #vancity  #vancitybuzz #topshelflife
 #bakedinbc #canadianstoners 
#vancouverbc #bcbud #hightimes 
#cannabiscommunity #420 #workhard #fourtwenty #riseandgrind #freak  #DoYouEvenMicrowaveBro #420photography #eh #puffpuffpass #realshit  #Vansterdam
ω{Harison°⊙¤⊙°Mer}ω - @wookworksglass Instagram Profile - inst4gram.com
wookworksglass
1

The beans have fucking arrived ;) oh thank the gods... @pig0959 pulled through brotha, PS thanks a million for that hook. ________________________________________ ----------------------------------------------------------------- #distilate #hydrofarm

Comments

@pig0959 Fire right there!

Bro i just smoked and worked out im guuci now    °
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
#aesthetic #aestheticpic #selfie #me #aestheticfliter #me #cigarette #newinstagram #girl #aestheticgirl #glasses #smiling #tumblr #tumblrgirl #makeup #happy #eh #whatthefuckelsedoitag #lmao #grunge #grungeaesthetic #aestheticoutfit #heart #fullbody #cute #blueeyes #red #redhair
нey jae вae 🍓 - @trickcuddles Instagram Profile - inst4gram.com
trickcuddles
3

Bro i just smoked and worked out im guuci now ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° #aesthetic #aestheticpic #selfie #me #aestheticfliter #me #cigarette #newinstagram #girl #aestheticgirl #glasses #smiling #tumblr #tumblrgirl #makeup #happy #eh #whatthefuckelsedo

Comments

@cry_till_i_die TnT poor thing..

@trickcuddles @cry_till_i_die ah ill be fine i just like to complain is all lmao

Kinda fricked this up fifnkf .
.
.
.
.
#illustration #art #sketch #drawing #pencilart #pencildrawing #fanart #btsfanart #eh #couldbEBETTER #THISISCRAP
I Draw For Fun - @jungkookisbebe Instagram Profile - inst4gram.com
jungkookisbebe
2

Kinda fricked this up fifnkf . . . . . #illustration #art #sketch #drawing #pencilart #pencildrawing #fanart #btsfanart #eh #couldbebetter #thisiscrap

Comments

@mariaasl_art Its cute☺️💕

@jungkookisbebe @mariaasl_art Thank you!!

Oh CANADA! We love you  🇨🇦
.
.
.
Our CANADA DAY inspired look.
Available @one17marine and ONLINE @ www.boatlifeapparel.com .
.
.
#canada #canadian #canadaday #hat #ziphoodie #onthewater #boatlife #happyplace #foreveryone #shop #boat #gbay #lake #water #anchor #boating #custom #pleaseme #yes #🇨🇦 #eh
Boat Life Apparel - @boatlifeapparel Instagram Profile - inst4gram.com
boatlifeapparel
9

Oh CANADA! We love you 🇨🇦 . . . Our CANADA DAY inspired look. Available @one17marine and ONLINE @ www.boatlifeapparel.com . . . #canada #canadian #canadaday #hat #ziphoodie #onthewater #boatlife #happyplace #foreveryone #shop #boat #gbay #lake #wate

Comments

@boatlifeapparel @jdykstra15 @one17marine is your closest dealer location. We would recommend ordering online and selecting ONE17 Marine as the pick up location. Here is the address: ONE17 MARINE 2245 Horseshoe Valley Rd W, BARRIE L4M 4Y8.

@one17marine @jdykstra15 we are open this week Mon-Fri 10am-5pm Sat 10-2. Closed Sunday and Monday for the long weekend.

RooooooooaaaaaaadTrip Today we’re heading to BC to see Oprah with a 13 other awesome ladies 🇨🇦 Posted @withrepost • @rachelorourke On our way to Oprah!  #vancouverbc
FlawedFemalesPodcast - @flawedfemalespodcast Instagram Profile - inst4gram.com
flawedfemalespodcast
2

RooooooooaaaaaaadTrip Today we’re heading to BC to see Oprah with a 13 other awesome ladies 🇨🇦 Posted @withrepost@rachelorourke On our way to Oprah! #vancouverbc

Comments

@flawedfemalespodcast #roadtrip #canada #vancouver #eh #oprah #seattle #washington #pnw #portland #pdxtovan #personaldevelopment

@maryallisonbrown Oh my gosh have sooooo much fun!

Might look rough but living my best ️ #thebaddest #nativeamerican #follow #blackandwhite #eh #like #explorepage #explore
Isabella 🥰🌹 - @yuciciskehe Instagram Profile - inst4gram.com
yuciciskehe
4

Might look rough but living my best ️ #thebaddest #nativeamerican #follow #blackandwhite #eh #like #explorepage #explore

Comments

@shortyoffical 🔥🔥🔥

@k.i.w.i_h.e.r.m.a.n BAAAABBBYYYY

Shabby Chic-NESS.

I have to say this swap was a challenge but I'm pleased with it!

#Shabbychicisnotmythang lol

#shabbychic #shabby #chic #papercrafts #paperaddict #paperclip  #happymail #snailmail #swap #paperclipswap #crafts #papers #pastel #eh #hateitorloveit
I Rather Be Crafting - @iratherbecrafting Instagram Profile - inst4gram.com
iratherbecrafting
6

Shabby Chic-NESS. I have to say this swap was a challenge but I'm pleased with it! #shabbychicisnotmythang lol #shabbychic #shabby #chic #papercrafts #paperaddict #paperclip #happymail #snailmail #swap #paperclipswap #crafts #papers #pastel #eh #

Comments

@bohemianpeachcrafts @iratherbecrafting yes, it’s Auburn Lane by Pink Paislee!

@bbz_kraftz So pretty!!😍

ocean eyes
.
.
.
.
#blondie #blueeyes #eh #neverbeenough #oceaneyes
@gretaa5 Instagram Profile - inst4gram.com
gretaa5
4

ocean eyes . . . . #blondie #blueeyes #eh #neverbeenough #oceaneyes

Comments

@pdavid0316 @gretaa5 puszi

@gretaa5 @pdavid0316 napuszi:)

Our dope chilli oil Eh-Co delivers extra heat and flavour Parisian style. #Eh-Co #hotsauce #chilli #chillioil #spicy #chili
Etinde House Chilli Oil - @chillioil_ehco Instagram Profile - inst4gram.com
chillioil_ehco
1

Our dope chilli oil Eh-Co delivers extra heat and flavour Parisian style. #eh -Co #hotsauce #chilli #chillioil #spicy #chili

Café de La Paix
Comments

@yi_chi_li_jaya 😍🔥🔥🔥

Goiti Buruz !  @arthurpicardphoto
Romain Jamet - @romjam64 Instagram Profile - inst4gram.com
romjam64
1

Goiti Buruz ! @arthurpicardphoto

Comments

@romjam64 #goitiburuz #bideoclipa #pelikula #mendia #iparralde #eh

Cambridge! We’re gonna be hanging out with @noserviceofficial and @phatapparatusband to celebrate Canada Day! 8pm Start and $5 Entry
.
.
.
#rock #blues #classicrock #bluesrock #altrock #ohcanada #canadaday #canada #eh #fender #gibson #epiphone #pearldrums
Stone Quarter - @stonequarterband Instagram Profile - inst4gram.com
stonequarterband
0

Cambridge! We’re gonna be hanging out with @noserviceofficial and @phatapparatusband to celebrate Canada Day! 8pm Start and $5 Entry . . . #rock #blues #classicrock #bluesrock #altrock #ohcanada #canadaday #canada #eh #fender #gibson #epiphone #pearl

Cambridge, Ontario
is typing...
•
this is a picture of me and a very special person 
inspiration: calling him shsjfjsjfj
•
#myart #art #arts #drawing #drawings #copic #copics #copicmarker #copicmarkers #copicmarkersart #copicmarkerart #artistsofinsta #artistsoninsta #artistsoninstagram #artistsofinstagram #oc #myoc #girl #eh #cringe #idk #artist #imanartist #artists #cute #adorable #cool #nice #idkwhatelsetoput #hashtag
ambee! ✨ - @ambersamaze Instagram Profile - inst4gram.com
ambersamaze
0

is typing... • this is a picture of me and a very special person inspiration: calling him shsjfjsjfj • #myart #art #arts #drawing #drawings #copic #copics #copicmarker #copicmarkers #copicmarkersart #copicmarkerart #artistsofinsta #artistsoninsta #a

Eu babando no violão haha 
.
.
.
Quer aprender a tocar violão?
Chama no direct ou clique no link da bio >> @aprendendoviolaoemcasa  #violaoevoz #aprendatocarviolao #aulasdeviolao #tocarviolao #violao7cordas #boatarde #violao #musica #poprock #eh #poesia #trechodemusica #fraseseversos #pop #musicapopular #mpb #violão #arte #cifra
Aprender Violão - @aprendendoviolaoemcasa Instagram Profile - inst4gram.com
aprendendoviolaoemcasa
1

Eu babando no violão haha . . . Quer aprender a tocar violão? Chama no direct ou clique no link da bio >> @aprendendoviolaoemcasa #violaoevoz #aprendatocarviolao #aulasdeviolao #tocarviolao #violao7cordas #boatarde #violao #musica #poprock #eh #poe

Belo Horizonte, Brazil
Comments

@mutsuz_448 Gözel

So my mum gave me pocky and now I’m gay •
•
•
#gayboy #pocky #eh #sad #gay #mikado #mm
GAYBOI - @ieatgayhentai Instagram Profile - inst4gram.com
ieatgayhentai
0

So my mum gave me pocky and now I’m gay • • • #gayboy #pocky #eh #sad #gay #mikado #mm

International falls is a great hike.
Michael Swanbeck - @michael_swanbeck Instagram Profile - inst4gram.com
michael_swanbeck
0

International falls is a great hike.

The universe has made me aware of an energy force that has resurfaced. Unexpected, geographically close. The question becomes, how does La Mermaid navigate these beautiful yet incredibly fierce waters?
.
.
.
.
#contemplating
#vivaldi
#energyhealing 
#womenwhotravel 
#singapore 
#travelphotography
#jadore
#timingiseverything
#divine #goddess
#eh
TuesNightArt @g_st_portfolio - @g_st_portfolio Instagram Profile - inst4gram.com
g_st_portfolio
0

The universe has made me aware of an energy force that has resurfaced. Unexpected, geographically close. The question becomes, how does La Mermaid navigate these beautiful yet incredibly fierce waters? . . . . #contemplating #vivaldi #energyhealing

Gang, it’s been a hot minute since I’ve been to the mountains and I feel like I really need to go. The mountains provide so much clarity and it’s where I do my deepest thinking. They always allow me to feel rested and refreshed. .

What is everyone doing for the #CanadaDay #LongWeekend - maybe we can meet up!?!? .
.
#getoutside #explore #wanderlust #adventureawaits #adventureisfree #banff #eh #doingcanadianthings
Shaunna Dunmore - @shaunna.dunmore Instagram Profile - inst4gram.com
shaunna.dunmore
0

Gang, it’s been a hot minute since I’ve been to the mountains and I feel like I really need to go. The mountains provide so much clarity and it’s where I do my deepest thinking. They always allow me to feel rested and refreshed. . What is everyone d

Banff, Alberta
.
______________________________________________
Sedikit maksa, yang cuma beraninya lewat do'a.

______________________________________________
.
.
.
.
.
.
.
#bukanjomblo #single #selfreminder #videodakwah #sharingiscaring #islamituindah #jodohsurga #jodohku #singlefisabilillah #nikahbarokah #nikahasik #yuknikah #halalkanatautinggalkan
simplistic - @okta_riani_wulandari Instagram Profile - inst4gram.com
okta_riani_wulandari
4

. ______________________________________________ Sedikit maksa, yang cuma beraninya lewat do'a. ______________________________________________ . . . . . . . #bukanjomblo #single #selfreminder #videodakwah #sharingiscaring #islamituindah #jodohsurga

Comments

@dian_yuardi_2148 Semangatt cintaa😍😍😍 teserahlah dy nag patjaran dg sapo bae mun di lauh mahfuz dituliske taqdir dy namo kito, nag ngapo uwonk😜😝😛berejolah musik,, biarlah jodoh kito dijago uwonk duluu😂😂😂

@okta_riani_wulandari @dian_yuardi_2148 makasih, panutanqueee 😍😘💕... Iy bner itu miss, kalo jodoh emg gk kemana, tapi tulang tikung dimana-mana. #eh 😳😅🤣

Purak puraknya gak madep kamera biar kesannya seperti pribadi yang jujur, bersih, merakyat dan kerjanya nyata..
padahal ya itu tadi ..purak-purak (bc: pencitraan)  #fyijogja
#jogjapunyacerita 
#jogjamaneh 
#jogjamania
#jogjahits 
#jogjalover 
#jogjanesia
Yazid Baadillah - @yazid_ubay Instagram Profile - inst4gram.com
yazid_ubay
7

Purak puraknya gak madep kamera biar kesannya seperti pribadi yang jujur, bersih, merakyat dan kerjanya nyata.. padahal ya itu tadi ..purak-purak (bc: pencitraan) #fyijogja #jogjapunyacerita #jogjamaneh #jogjamania #jogjahits #jogjalover #jogjan

Comments

@yazid_ubay @atmonov aku kayak anak SMP ya? makasi kakak 😹

@yazid_ubay @bang_togir lek gak mekangkang gak iso goyang om.. #eh

Begini Genk, masa kecil yang kurang puas main sabun, jadinya waktu liburan ke #bali dan menginap di @amnayaresorts yang lokasinya di jalan Kartika plaza membuat liburan aku berasa balik ke zaman anak-anak yang menyenangkan lho
.
.
.
.
#amnayaresortkuta itu memang menyenangkan untuk menginap ketika liburan di Bali. Selain lokasinya dekat dengan discovery mall, pelayanannya dan makanannya sangat enak banget. Next time ya genk aku ceritakan mengenai hotel tempat aku menginap ini.
.
.
.
Jangan lupa jika masih penasaran mengintip liburan aku di Bali, silahkan follow my other account di @citrapandiangan dan @citrap81 i bet Genk kamu bakalan suka deh
.
.
.
Hastag time 
.
#travelblogger #photography #citrapandiangan #traveller #poetry #story #positivemind #positivemindset #motivation #travelinspiration #Travel #holiday #liburan #backpacker #backpacking #styletravel  #womantravel  #instatravel #bloggerstyle #womanstyle #instastory #instatravel #inspirationalquotes #bloggers #letsguide #tanjungpinanghitz #bloggerperempuan

Taken by 
 Located
storycitra - @stcitra Instagram Profile - inst4gram.com
stcitra
29

Begini Genk, masa kecil yang kurang puas main sabun, jadinya waktu liburan ke #bali dan menginap di @amnayaresorts yang lokasinya di jalan Kartika plaza membuat liburan aku berasa balik ke zaman anak-anak yang menyenangkan lho . . . . #amnayaresortku

Bali
Comments

@stcitra @galeriarni haha benar sista, asyik dan menenangkan karena Nyambi dengarin musik

@stcitra @dianjuarsa ya sista 💕

Maaci angga
uwuwuwu
#adhistyzarakusumawardhani #adhistyzara #anggayunanda #wota #waro #ngidolkokbaper #2beerxslks #2beer #slks #tubir #tubirinaja #dagelanjkt48 #dagelan_jkt48
2beerXSlks - @ngidolkokbaper Instagram Profile - inst4gram.com
ngidolkokbaper
22

"Maaci angga" uwuwuwu #adhistyzarakusumawardhani #adhistyzara #anggayunanda #wota #waro #ngidolkokbaper #2beerxslks #2beer #slks #tubir #tubirinaja #dagelanjkt48 #dagelan_jkt48

Comments

@polisizara @hanna_casvrilla03 bukan gak tau diri , dia cuma maen film wkwk

@ngidolkokbaper @polisizara tapi maen film ampe kebawa ke kehidupan nyata ye #eh

Naufal : Maaa.. aku mau iniiii 
Mama : sekk bentar dek poto dulu..
Lanjutannya?
Gausa ditampilin disini ya gaes, maap ngeblur semua soalnya dia pengen semuaaaaa 
.
Anak-anak gak mau buah? Boleh banget lho nyobain makan salad, nanti jadi suka deh. Eh tapi biasanya rasa sausnya asem ya? Kalo salad yang satu ini l nggak asem banget lho. Malah lebih ke manis tapi ngga eneg, enak jadi anak juga pasti suka.. Eh tapi ini emaknya doyan juga ding apalagi dimakan pas waktu siang panas gini.
.
Oia ini yang kita makan ada 2 jenis:
*Salad Buah
*Corn Cheese Salad
Harga mulai dari 10 ribu aja lho 
.
Penasaran pengen cobain?
Cus aja ke @dapurseli_ yuk buat langsung ordernya 
.
#salad #saladbuah #saladsayur #saladsurabaya #anakmakan #healthyrecipes #healthylifestyle #makanenaksurabaya #makansurabaya #surabayafoodies #surabayafood
adeuny || lifestyle blogger - @adeuny Instagram Profile - inst4gram.com
adeuny
67

Naufal : Maaa.. aku mau iniiii Mama : sekk bentar dek poto dulu.. Lanjutannya? Gausa ditampilin disini ya gaes, maap ngeblur semua soalnya dia pengen semuaaaaa . Anak-anak gak mau buah? Boleh banget lho nyobain makan salad, nanti jadi suka deh. Eh

Surabaya, Indonesia
Comments

@adeuny @putri.yang iya kak enak ini cobain deh 👍

@adeuny #instafood #healthyfood #foodism #dietkenyang #makanbuah #sls250619#likeit #followmepleaselike

Weighed in at 273.8lbs. Back for the second time and feeling somewhat ready to compete against my close bud. Looking forward to seeing how my team of gremlins perform tomorrow. #ohcanada #lumberjacks #maplesyrup #igloostrong #eh #strongman #buttstuff #275 #dmformealplans #obsidianinhalants #apeman #bluestarneutraceuticals #unholystrengthteam
Kristoff - @kris_viking Instagram Profile - inst4gram.com
kris_viking
0

Weighed in at 273.8lbs. Back for the second time and feeling somewhat ready to compete against my close bud. Looking forward to seeing how my team of gremlins perform tomorrow. #ohcanada #lumberjacks #maplesyrup #igloostrong #eh #strongman #buttstuff