#simanjamama
Advertisement
Si bayi mama yg sdh 10 bulan usianya๐Ÿค—๐Ÿค— gak terasa cepat sekali perkembangan mu nak,, mama bersyukur bisa mengikuti perkembangan dan kepintaran mu setiap waktu๐Ÿฅฐ Semakin sehat, semakin pintar, semakin bijak dan semakin baik ya sayang,, papa mama sayang abg gio #simanjamama
#tondi2 ni ngolu mama
#babbyboy
#10monthsoldbabbyboy

Sergioramossilalahi
Sartika Mecelia Barus - @meceliabarus1109 Instagram Profile - inst4gram.com
meceliabarus1109
2

Si bayi mama yg sdh 10 bulan usianya๐Ÿค—๐Ÿค— gak terasa cepat sekali perkembangan mu nak,, mama bersyukur bisa mengikuti perkembangan dan kepintaran mu setiap waktu๐Ÿฅฐ Semakin sehat, semakin pintar, semakin bijak dan semakin baik ya sayang,, papa mama sayang

Comments

@susypandawa Knp idungnya tu dek?

@meceliabarus1109 @susypandawa di geseknya k babbywalker nya bu, krn ditinggal bentar aja jdi nangis dia..

Lomoqlomoq juga boleh dijadikan hadiah untuk bakal2 pengantin dan hari raya , 
Sekarang kan musim pengantin baru

mudah mudahan dapat menyelamatkan rumah tangga kawan-kawan anda.

wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq

#LomoqLomoq
#MinyakLintah
#LomoqLomoqMurah
#TeamNurich
#RahsiaPikatSuami
#RahsiaPikatIsteri
#UbatSendi
#AuraInsta
#IGMashUp
#TerapiInstagram
#SuamiIsteri
#1
#Like4Like
#Follow4Follow
#TrustedSeller
#SayaJual
#SayaGuna
#AsalkanDiaBahagia
#CintaTanpaHenti
#Anak
#SiManja
#SiManjaMama
#Ajimaura
#Suami
#isteri
#InstaShop
HADIAH | SUAMI | ISTERI - @lomoqlomoq_my Instagram Profile - inst4gram.com
lomoqlomoq_my
0

Lomoqlomoq juga boleh dijadikan hadiah untuk bakal2 pengantin dan hari raya , Sekarang kan musim pengantin baru mudah mudahan dapat menyelamatkan rumah tangga kawan-kawan anda. wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq #lomoqlomoq #minyaklintah #lo

Advertisement
Bulu mata awk syg..Jeles mama.. Mama smpai kena guna pelentik..Pakai maskara..& pakai bulu mata palsu lg..baru lah nmpk mama nie ada bulu mata.. #MuhammadKarlSyakir #SiManjaMama ๐Ÿฅฐ
NurSyuhadaYeobZahari - @syuhadayeob Instagram Profile - inst4gram.com
syuhadayeob
0

Bulu mata awk syg..Jeles mama.. Mama smpai kena guna pelentik..Pakai maskara..& pakai bulu mata palsu lg..baru lah nmpk mama nie ada bulu mata.. #muhammadkarlsyakir #simanjamama ๐Ÿฅฐ

Advertisement
Harta dunia akhirat.. Si manja mama.. Si manja abah.. Love all of you..  .
.
#familykecilku #anakberanak #simanjamama #budakkerek #simanjaabah #budakkekwat #love
๐Ÿง Aterah Liyana ๐Ÿง - @yayayana95 Instagram Profile - inst4gram.com
yayayana95
0

Harta dunia akhirat.. Si manja mama.. Si manja abah.. Love all of you.. . . #familykecilku #anakberanak #simanjamama #budakkerek #simanjaabah #budakkekwat #love

Bila adik bungsu yg pjm fon kakaknya ini lah kjadian, fon vivo saja ar bukan huaiwei ni hahaha... Pandai2 lg suruh kakaknya install shareit coz dia mau ini pic dia hahaha kotoh sy simpan sini saja lah ar oyo.. Hahahhaha @omenomen 
#sibling 
#lilbro 
#youngestbrother
 #family 
#simanjamama
Evelyn Marcus Piki - @eve_zita88 Instagram Profile - inst4gram.com
eve_zita88
5

Bila adik bungsu yg pjm fon kakaknya ini lah kjadian, fon vivo saja ar bukan huaiwei ni hahaha... Pandai2 lg suruh kakaknya install shareit coz dia mau ini pic dia hahaha kotoh sy simpan sini saja lah ar oyo.. Hahahhaha @omenomen #sibling #lilbro

Comments

@haimygregory Sa ingat org k0rea

@eve_zita88 @haimygregory hahaha korea celup moi ๐Ÿ˜„

Kuku panjang + tajam..duk korek2 telinga mama..pedih tau x..lps kena marah tau duk diam bila mama potong kan kuku.. #MuhammadKarlSyakir #SiManjaMama
NurSyuhadaYeobZahari - @syuhadayeob Instagram Profile - inst4gram.com
syuhadayeob
0

Kuku panjang + tajam..duk korek2 telinga mama..pedih tau x..lps kena marah tau duk diam bila mama potong kan kuku.. #muhammadkarlsyakir #simanjamama

BabyMnm๏ธ
.
.
.
.
.
#5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel  #babycomelmalaysia  #mapa #babyfashion  #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography
๐“๐“ธ๐“ช๐“ฑ ๐“œ๐“ฒ๐“ด๐“ฑ๐“ช๐“ฎ๐“ต - @noah_mikhael29 Instagram Profile - inst4gram.com
noah_mikhael29
8

BabyMnm๏ธ . . . . . #5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel #babycomelmalaysia #mapa #babyfashion #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography

Comments

@annsfyakhan_____ @noah_mikhael29 most welcone baby boy ๐Ÿ˜๐Ÿ˜Š

@bay_bay_boutique_ Love your profile!!! Happy June, Happy Summer!โ˜€๏ธ๐Ÿ˜Š My name is Karli & I am looking for Bay-Bay Models. Are you interested?? DM me.๐Ÿฅฐ

good morning
.
.
.
.
.
#5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel  #babycomelmalaysia  #mapa #babyfashion  #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography
๐“๐“ธ๐“ช๐“ฑ ๐“œ๐“ฒ๐“ด๐“ฑ๐“ช๐“ฎ๐“ต - @noah_mikhael29 Instagram Profile - inst4gram.com
noah_mikhael29
3

good morning . . . . . #5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel #babycomelmalaysia #mapa #babyfashion #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography

Comments

@noah_mikhael29 @hawasarjahan rindu noah x bonda๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜

@formybabynow.scout.team Hey mom, can we send you some of our cute baby outfits for your little one? ๐Ÿ’•We think your little one would be a perfect image for our clothing company. Direct message us to get started ๐Ÿ‘ถ๐Ÿป

ada sapa2 nampak mcm ayam gurin??mohon sabaq nah uncle aunty sejam lagi jaa nak berbuka dah
.
.
.
.
.
#5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel  #babycomelmalaysia  #mapa #babyfashion  #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography
๐“๐“ธ๐“ช๐“ฑ ๐“œ๐“ฒ๐“ด๐“ฑ๐“ช๐“ฎ๐“ต - @noah_mikhael29 Instagram Profile - inst4gram.com
noah_mikhael29
0

ada sapa2 nampak mcm ayam gurin??mohon sabaq nah uncle aunty sejam lagi jaa nak berbuka dah . . . . . #5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel #babycomelmalaysia #mapa #babyfashion #babyboy #babylove #babyta

happy mother's day mama๐Ÿง•..we love you so much..and also happy mother's day to all you beautiful moms out there๏ธ๐Ÿงก๐Ÿงก
.
.
.
.
.
#5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel  #babycomelmalaysia  #mapa #babyfashion  #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography
๐“๐“ธ๐“ช๐“ฑ ๐“œ๐“ฒ๐“ด๐“ฑ๐“ช๐“ฎ๐“ต - @noah_mikhael29 Instagram Profile - inst4gram.com
noah_mikhael29
0

happy mother's day mama๐Ÿง•..we love you so much..and also happy mother's day to all you beautiful moms out there๏ธ๐Ÿงก๐Ÿงก . . . . . #5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel #babycomelmalaysia #mapa #babyfashion #bab

alamak kantoi minum susu! jangan bagi taw mama papa noah taww..shhhhh๐Ÿคซ
.
.
.
.
.
.
#5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel  #babycomelmalaysia  #mapa #babyfashion  #babyboy #babylove #drypersmalaysia #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography
๐“๐“ธ๐“ช๐“ฑ ๐“œ๐“ฒ๐“ด๐“ฑ๐“ช๐“ฎ๐“ต - @noah_mikhael29 Instagram Profile - inst4gram.com
noah_mikhael29
6

alamak kantoi minum susu! jangan bagi taw mama papa noah taww..shhhhh๐Ÿคซ . . . . . . #5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel #babycomelmalaysia #mapa #babyfashion #babyboy #babylove #drypersmalaysia #babytale

Comments

@noah_mikhael29 @minachello931 ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿคฃ

@noah_mikhael29 @iam_nazrul โค๏ธโค๏ธ๐Ÿ˜˜

lambat lagi ka nak berbuka ma..noah nak cucu๏ธ
.
.
.
.
.
#5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel  #babycomelmalaysia  #mapa #babyfashion  #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography
๐“๐“ธ๐“ช๐“ฑ ๐“œ๐“ฒ๐“ด๐“ฑ๐“ช๐“ฎ๐“ต - @noah_mikhael29 Instagram Profile - inst4gram.com
noah_mikhael29
2

lambat lagi ka nak berbuka ma..noah nak cucu๏ธ . . . . . #5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel #babycomelmalaysia #mapa #babyfashion #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotog

Comments

@minachello931 Alolololo......

@noah_mikhael29 @minachello931 โ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธโ˜น๏ธ

bila mama kejutkan sahur be like..5 minit lagi bole tak mama..noah nantokkkk
.
.
.
.
.
#5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel  #babycomelmalaysia  #mapa #babyfashion  #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography
๐“๐“ธ๐“ช๐“ฑ ๐“œ๐“ฒ๐“ด๐“ฑ๐“ช๐“ฎ๐“ต - @noah_mikhael29 Instagram Profile - inst4gram.com
noah_mikhael29
1

bila mama kejutkan sahur be like..5 minit lagi bole tak mama..noah nantokkkk . . . . . #5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel #babycomelmalaysia #mapa #babyfashion #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #b

Comments

@formybabynow Hey mom, can we send you some of our cute baby outfits for your little one? ๐Ÿ’•We think your little one would be a perfect image for our clothing company. Direct message us to get started ๐Ÿ‘ถ๐Ÿป

Salam jumaat semua.. ostat spiderman baru balik dari solat jumaat ni..besa la tok imam..mmg balik lambat..cuci masjid tadi
.
.
.
#5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel  #babycomelmalaysia  #mapa #babyfashion  #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography
๐“๐“ธ๐“ช๐“ฑ ๐“œ๐“ฒ๐“ด๐“ฑ๐“ช๐“ฎ๐“ต - @noah_mikhael29 Instagram Profile - inst4gram.com
noah_mikhael29
1

Salam jumaat semua.. ostat spiderman baru balik dari solat jumaat ni..besa la tok imam..mmg balik lambat..cuci masjid tadi . . . #5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel #babycomelmalaysia #mapa #babyfashion

Comments

@mylilbabi Lovely, Shoot me a message real quick!

Good Morning Dear Friends
wonderful day for all
.
.
.
#5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel  #babycomelmalaysia  #mapa #babyfashion  #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography
๐“๐“ธ๐“ช๐“ฑ ๐“œ๐“ฒ๐“ด๐“ฑ๐“ช๐“ฎ๐“ต - @noah_mikhael29 Instagram Profile - inst4gram.com
noah_mikhael29
2

Good Morning Dear Friends wonderful day for all . . . #5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel #babycomelmalaysia #mapa #babyfashion #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotogra

Comments

@rowzabby Alor cayunk mami.. Muahh

@noah_mikhael29 @rowzabby muahh2 pipi gebu mami๐Ÿ˜˜โค๏ธ

Happy labour day Papa uncle aunty grandpa grandmaโ€๏ธ..But not to you mama..mama kena kerja jaga noah 24/7 sorry mama๐Ÿง•๐Ÿคช #5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel  #babycomelmalaysia  #mapa #babyfashion  #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography
๐“๐“ธ๐“ช๐“ฑ ๐“œ๐“ฒ๐“ด๐“ฑ๐“ช๐“ฎ๐“ต - @noah_mikhael29 Instagram Profile - inst4gram.com
noah_mikhael29
2

Happy labour day Papa uncle aunty grandpa grandmaโ€๏ธ..But not to you mama..mama kena kerja jaga noah 24/7 sorry mama๐Ÿง•๐Ÿคช #5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel #babycomelmalaysia #mapa #babyfashion #babyboy #

Johor Bahru
Comments

@formybabynow.scout.team Hey mom, can we send you some of our cute baby outfits for your little one? ๐Ÿ’•We think your little one would be a perfect image for our clothing company. Direct message us to get started ๐Ÿ‘ถ๐Ÿป

@lil_ladyshoes ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

YEAYYYY! Officially 5 months old.  Noah dah big boy.. tengok lah Noah lagi BESAQ dari besen tu.. x muat dah..Ok2 noah janji Noah diet posa nie ok#5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel  #babycomelmalaysia  #mapa #babyfashion  #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography
๐“๐“ธ๐“ช๐“ฑ ๐“œ๐“ฒ๐“ด๐“ฑ๐“ช๐“ฎ๐“ต - @noah_mikhael29 Instagram Profile - inst4gram.com
noah_mikhael29
2

YEAYYYY! Officially 5 months old. Noah dah big boy.. tengok lah Noah lagi BESAQ dari besen tu.. x muat dah..Ok2 noah janji Noah diet posa nie ok#5monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel #babycomelmalaysia #ma

Comments

@bajucetak Nice ๐Ÿ˜Š

@noah_mikhael29 @bajucetak tqโค๏ธ

 Arrayyan Umur 12 Hari Vs Arrayyan 1 Tahun 3 Hari  #Penawarsegalanya #arrayyanhadif #simanjamama
Rozi Musa - @rozi_musa Instagram Profile - inst4gram.com
rozi_musa
0

Arrayyan Umur 12 Hari Vs Arrayyan 1 Tahun 3 Hari #penawarsegalanya #arrayyanhadif #simanjamama

mama papa nieeeee..Noah jeles taw x..walaupon baru 4 bulan..noah ada perasaan hokey...abaikan suara ngilai mama  #4monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel  #babycomelmalaysia  #mapa #babyfashion  #babyboy #babylove #babytalentmalaysia #babystyle #babyphoto #babyphotography
๐“๐“ธ๐“ช๐“ฑ ๐“œ๐“ฒ๐“ด๐“ฑ๐“ช๐“ฎ๐“ต - @noah_mikhael29 Instagram Profile - inst4gram.com
noah_mikhael29
9

mama papa nieeeee..Noah jeles taw x..walaupon baru 4 bulan..noah ada perasaan hokey...abaikan suara ngilai mama #4monthsold #instababy #simanjamama #handsomebaby #cutebaby #babycute #babycomel #babycomelmalaysia #mapa #babyfashion #babyboy #babyl

Comments

@nazirahsarjahan @kuekueucuee xmaw adik๐Ÿ˜ญ

@nazirahsarjahan @lynaafiaalwani ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’–

SUPRISE SAYANGKU!

Orang perempuan ni memang suka kejutan.

Tapi kalau suami dah guna lama Lomoqlomoq, jangan laa peram buat suprise kat isteri.. Menjerit nanti dia 

wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq

#LomoqLomoq
#MinyakLintah
#LomoqLomoqMurah
#TeamNurich
#RahsiaPikatSuami
#RahsiaPikatIsteri
#UbatSendi
#AuraInsta
#IGMashUp
#TerapiInstagram
#SuamiIsteri
#1
#Like4Like
#Follow4Follow
#TrustedSeller
#SayaJual
#SayaGuna
#AsalkanDiaBahagia
#CintaTanpaHenti
#Anak
#SiManja
#SiManjaMama
#Ajimaura
#Suami
#isteri
#InstaShop
HADIAH | SUAMI | ISTERI - @lomoqlomoq_my Instagram Profile - inst4gram.com
lomoqlomoq_my
2

SUPRISE SAYANGKU! Orang perempuan ni memang suka kejutan. Tapi kalau suami dah guna lama Lomoqlomoq, jangan laa peram buat suprise kat isteri.. Menjerit nanti dia wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq #lomoqlomoq #minyaklintah #lomoqlomoqmurah

Comments

@r.gravityblog ๐ŸŒน๐ŸŒน

Bile dah dapat saiz yang diidamkan terus repeat oder
.
Panjang dan besar.

wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq

#LomoqLomoq
#MinyakLintah
#LomoqLomoqMurah
#TeamNurich
#RahsiaPikatSuami
#RahsiaPikatIsteri
#UbatSendi
#AuraInsta
#IGMashUp
#TerapiInstagram
#SuamiIsteri
#1
#Like4Like
#Follow4Follow
#TrustedSeller
#SayaJual
#SayaGuna
#AsalkanDiaBahagia
#CintaTanpaHenti
#Anak
#SiManja
#SiManjaMama
#Ajimaura
#Suami
#isteri
#InstaShop
HADIAH | SUAMI | ISTERI - @lomoqlomoq_my Instagram Profile - inst4gram.com
lomoqlomoq_my
0

Bile dah dapat saiz yang diidamkan terus repeat oder . Panjang dan besar. wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq #lomoqlomoq #minyaklintah #lomoqlomoqmurah #teamnurich #rahsiapikatsuami #rahsiapikatisteri #ubatsendi #aurainsta #igmashup #terapiins

Heppy 6month sayang mama.

#makinharimakinnampakmcmmukaD
#anakD
#babyRayRay
#anakbertuahmama
#anaksolehmama 
#simanjamama
Cik Pinokoo Raara - @cikraara Instagram Profile - inst4gram.com
cikraara
1

Heppy 6month sayang mama. #makinharimakinnampakmcmmukad #anakd #babyrayray #anakbertuahmama #anaksolehmama #simanjamama

Kuala Nerang
Comments

@ummuroman_ Semoga membesar dengan sihatโค๏ธ

SENYUM SAMPAI KE PETANG 
Mau tak senyum panjang, semalam dah tak perlu lagi minta maaf,  Maafkan abang, terr awal

Lepas guna Lomoqlomoq, isteri pula tanya lama lagi ke?. Cuba tengok keliling opis, kalau ada muka monyok tu kompom dia belum guna Lomoqlomoq!

wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq

#LomoqLomoq
#MinyakLintah
#LomoqLomoqMurah
#TeamNurich
#RahsiaPikatSuami
#RahsiaPikatIsteri
#UbatSendi
#AuraInsta
#IGMashUp
#TerapiInstagram
#SuamiIsteri
#1
#Like4Like
#Follow4Follow
#TrustedSeller
#SayaJual
#SayaGuna
#AsalkanDiaBahagia
#CintaTanpaHenti
#Anak
#SiManja
#SiManjaMama
#Ajimaura
#Suami
#isteri
#InstaShop
HADIAH | SUAMI | ISTERI - @lomoqlomoq_my Instagram Profile - inst4gram.com
lomoqlomoq_my
2

SENYUM SAMPAI KE PETANG Mau tak senyum panjang, semalam dah tak perlu lagi minta maaf, " Maafkan abang, terr awal" Lepas guna Lomoqlomoq, isteri pula tanya "lama lagi ke?". Cuba tengok keliling opis, kalau ada muka monyok tu kompom dia belum guna L

Comments

@premiumparadise Macam pernah jumpa jer, kea tersalah orang ๐Ÿ˜

@healthybitesnutrition Pretty awesome!

SEKARANG SERAM JADINYA!

Dulu kak Mona tak hairan sangat kalau abang Kudin ajak bersama. Tak macam awal kahwin dulu, marathon!

Tapi sejak 2 3 hari ni agak menyeramkan bila abang Kudin perform.

Rupanya abang Kudin gunakan Lomoqlomoq. 
Kak Mona pula terpaksa tampar bahu minta cepat habis... Serammmm!

wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq

#LomoqLomoq
#MinyakLintah
#LomoqLomoqMurah
#TeamNurich
#RahsiaPikatSuami
#RahsiaPikatIsteri
#UbatSendi
#AuraInsta
#IGMashUp
#TerapiInstagram
#SuamiIsteri
#1
#Like4Like
#Follow4Follow
#TrustedSeller
#SayaJual
#SayaGuna
#AsalkanDiaBahagia
#CintaTanpaHenti
#Anak
#SiManja
#SiManjaMama
#Ajimaura
#Suami
#isteri
#InstaShop
HADIAH | SUAMI | ISTERI - @lomoqlomoq_my Instagram Profile - inst4gram.com
lomoqlomoq_my
0

SEKARANG SERAM JADINYA! Dulu kak Mona tak hairan sangat kalau abang Kudin ajak bersama. Tak macam awal kahwin dulu, marathon! Tapi sejak 2 3 hari ni agak menyeramkan bila abang Kudin perform. Rupanya abang Kudin gunakan Lomoqlomoq. Kak Mona pula

SAKIT PINGGANG SEBAB KERJA OPIS HILANG!! Bukan setakat untuk hubungan intim, boleh juga legakan sakit pinggang.

Orang yang kerja di pejabat mesti merasa sakit pinggang akibat duduk yang lama menghadap komputer.

Customer ni sakit pinggang seharian kerja di ofis, malam tu balik rumah dia sapu.

Keesokan harinya sakit pinggang hilang! Berbaloi katanya... Mesti masuk ofis dengan semangat baru, dapat siapkan kerja yang tertangguh akibat sakit.

Belum cuba? Rugi!

wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq

#LomoqLomoq
#MinyakLintah
#LomoqLomoqMurah
#TeamNurich
#RahsiaPikatSuami
#RahsiaPikatIsteri
#UbatSendi
#AuraInsta
#IGMashUp
#TerapiInstagram
#SuamiIsteri
#1
#Like4Like
#Follow4Follow
#TrustedSeller
#SayaJual
#SayaGuna
#AsalkanDiaBahagia
#CintaTanpaHenti
#Anak
#SiManja
#SiManjaMama
#Ajimaura
#Suami
#isteri
#InstaShop
HADIAH | SUAMI | ISTERI - @lomoqlomoq_my Instagram Profile - inst4gram.com
lomoqlomoq_my
1

SAKIT PINGGANG SEBAB KERJA OPIS HILANG!! Bukan setakat untuk hubungan intim, boleh juga legakan sakit pinggang. Orang yang kerja di pejabat mesti merasa sakit pinggang akibat duduk yang lama menghadap komputer. Customer ni sakit pinggang seharian k

Comments

@daniel.rayyan ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜ŠโœŒ!!

Lepas guna Lomoqlomoq, Abang Kudin  tidak lagi memberi harapan palsu kepada Kak Mona.

Contohi Abang Kudin, pasti bahagia. 
Pm tepi untuk bertaubat dari memberi harapan palsu kepada pasangan ๐Ÿคฃ

wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq

#LomoqLomoq
#MinyakLintah
#LomoqLomoqMurah
#TeamNurich
#RahsiaPikatSuami
#RahsiaPikatIsteri
#UbatSendi
#AuraInsta
#IGMashUp
#TerapiInstagram
#SuamiIsteri
#1
#Like4Like
#Follow4Follow
#TrustedSeller
#SayaJual
#SayaGuna
#AsalkanDiaBahagia
#CintaTanpaHenti
#Anak
#SiManja
#SiManjaMama
#Ajimaura
#Suami
#isteri
#InstaShop
HADIAH | SUAMI | ISTERI - @lomoqlomoq_my Instagram Profile - inst4gram.com
lomoqlomoq_my
3

Lepas guna Lomoqlomoq, Abang Kudin tidak lagi memberi harapan palsu kepada Kak Mona. Contohi Abang Kudin, pasti bahagia. Pm tepi untuk bertaubat dari memberi harapan palsu kepada pasangan ๐Ÿคฃ wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq #lomoqlomoq #mi

Comments

@gudangmj_ SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI!

@bougas.exclusive Terbaik bossku ๐Ÿ˜„

Nemplok sm mbok ne..
Dah bisa bilang Maaa..ucah tinggal dd yaaa trus bobok deh #SimanjaMama
#BoruHasian
#Borjun
Etika๐Ÿ’—CarlosKiran - @etika1982.ek Instagram Profile - inst4gram.com
etika1982.ek
2

Nemplok sm mbok ne.. Dah bisa bilang "Maaa..ucah tinggal dd yaaa" trus bobok deh #simanjamama #boruhasian #borjun

Comments

@gendisyulanda ๐Ÿ˜

@etika1982.ek @gendisyulanda ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Sedikit info dan penjelasan mengenai hukum menjual dan menggunakan minyak lintah.

Mungkin ramai dikalangan kita semua tertanya tanya, apakah minyak lintah ni haram atau najis?

Jawaban dia tidak!

Seperti yang tertulis dalam fatwa dibawah ni menjelaskan yang lintah bukan binatang najis atau haram.
Tetapi sangat banyak kegunaanya untuk perubatan dan kosmetik.

Jadi korang jangan risau lagi kalau nak beli atau menggunakan minyak lintah lomoq lomoq ni ye. 
Sharing is caring

wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq

#LomoqLomoq
#MinyakLintah
#LomoqLomoqMurah
#TeamNurich
#RahsiaPikatSuami
#RahsiaPikatIsteri
#UbatSendi
#AuraInsta
#IGMashUp
#TerapiInstagram
#SuamiIsteri
#1
#Like4Like
#Follow4Follow
#TrustedSeller
#SayaJual
#SayaGuna
#AsalkanDiaBahagia
#CintaTanpaHenti
#Anak
#SiManja
#SiManjaMama
#Ajimaura
#Suami
#isteri
#InstaShop
HADIAH | SUAMI | ISTERI - @lomoqlomoq_my Instagram Profile - inst4gram.com
lomoqlomoq_my
1

Sedikit info dan penjelasan mengenai hukum menjual dan menggunakan minyak lintah. Mungkin ramai dikalangan kita semua tertanya tanya, apakah minyak lintah ni haram atau najis? Jawaban dia tidak! Seperti yang tertulis dalam fatwa dibawah ni menjela

Comments

@vitamindianz2017 tq atas perkongsian

Pernah tak rasa badan jadi lenguh dan sakit sampaikan tak larat nak buat apa apa.

Itulah salah satu tanda urat kita dah semakin tegang. Bila urat kita dah tegang kita kene bagi badan kita berehat ataupun berurut. Bukan kita je tau nak berehat, tapi urat urat kat badan kita pun perlu dimanjakan jugak.
Contohnya berurut.

Tapi kekadang diantara kita takde masa nak pergi berurut ataupun berehat, dikeranakan kerja yang sangat padat.

Untuk sesiapa sahaja yang mempunyai kekangan masa, boleh cuba sapu Lomoq lomoq dekat badan. Tak perlu berurut ataupun telan supplement untuk hilangkan sakit badan tu. 
Dengan hanya sapu lomoq lomoq mampu mengurangkan dan melegakan sakit badan. Inshaallah hilang ketegangan urat tu.

wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq

#LomoqLomoq
#MinyakLintah
#LomoqLomoqMurah
#TeamNurich
#RahsiaPikatSuami
#RahsiaPikatIsteri
#UbatSendi
#AuraInsta
#IGMashUp
#TerapiInstagram
#SuamiIsteri
#1
#Like4Like
#Follow4Follow
#TrustedSeller
#SayaJual
#SayaGuna
#AsalkanDiaBahagia
#CintaTanpaHenti
#Anak
#SiManja
#SiManjaMama
#Ajimaura
#Suami
#isteri
#InstaShop
HADIAH | SUAMI | ISTERI - @lomoqlomoq_my Instagram Profile - inst4gram.com
lomoqlomoq_my
0

Pernah tak rasa badan jadi lenguh dan sakit sampaikan tak larat nak buat apa apa. Itulah salah satu tanda urat kita dah semakin tegang. Bila urat kita dah tegang kita kene bagi badan kita berehat ataupun berurut. Bukan kita je tau nak berehat, tapi

MASIH SENYUM LAGI?

Dah petang dah kak, senyum sorang-sorang teringat cik abang ke?

Ye lah, tahu. Dah lama cik abang tak perform macam baru kahwin dulu kaaan? Sekarang rasa macam baru kawin kan?

Rekemen laa kat akak sebelah, kesian dia asyik muncung je, takut nanti sedar-sedar je dah menopause. Sempat lagi nak bantu dia.
HADIAH | SUAMI | ISTERI - @lomoqlomoq_my Instagram Profile - inst4gram.com
lomoqlomoq_my
3

MASIH SENYUM LAGI? Dah petang dah kak, senyum sorang-sorang teringat cik abang ke? Ye lah, tahu. Dah lama cik abang tak perform macam baru kahwin dulu kaaan? Sekarang rasa macam baru kawin kan? Rekemen laa kat akak sebelah, kesian dia asyik muncun

Comments

@ardell_cantik Cantiknya sis ๐Ÿ˜

@bearmurahmalaysia hii ใƒ„

ORANG RUMAH TERKEJUT!

Lepas guna Lomoqlomoq, terkejut orang rumah brader xxxx ni.. Orang perempuan kan suka kejutan, apa salahnya sekali sekala buat kejutan.

Nak cuba LomoqLomoq?
Klik jer link ni โคต

wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq

#LomoqLomoq
#MinyakLintah
#LomoqLomoqMurah
#TeamNurich
#RahsiaPikatSuami
#RahsiaPikatIsteri
#UbatSendi
#AuraInsta
#IGMashUp
#TerapiInstagram
#SuamiIsteri
#1
#Like4Like
#Follow4Follow
#TrustedSeller
#SayaJual
#SayaGuna
#AsalkanDiaBahagia
#CintaTanpaHenti
#Anak
#SiManja
#SiManjaMama
#Ajimaura
#Suami
#isteri
#InstaShop
HADIAH | SUAMI | ISTERI - @lomoqlomoq_my Instagram Profile - inst4gram.com
lomoqlomoq_my
1

ORANG RUMAH TERKEJUT! Lepas guna Lomoqlomoq, terkejut orang rumah brader xxxx ni.. Orang perempuan kan suka kejutan, apa salahnya sekali sekala buat kejutan. Nak cuba LomoqLomoq? Klik jer link ni โคต wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq #lomoqlo

Comments

@bajukurungmoden_byzea โ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธ

ZAMAN 3 MINIT DAH BERAKHIR!

Dulu masa zaman 3 minit, wife biasa-biasa je layan. Panggil baru datang, kalau tak asyik dengan kerja dan telefon.

Lepas guna Lomoqlomoq ni, siap dia sendiri ajak selfie.

Rasa lebih bahagia sekarang!

Nak saya bantu. Klik link di bio yer
HADIAH | SUAMI | ISTERI - @lomoqlomoq_my Instagram Profile - inst4gram.com
lomoqlomoq_my
1

ZAMAN 3 MINIT DAH BERAKHIR! Dulu masa zaman 3 minit, wife biasa-biasa je layan. Panggil baru datang, kalau tak asyik dengan kerja dan telefon. Lepas guna Lomoqlomoq ni, siap dia sendiri ajak selfie. Rasa lebih bahagia sekarang! Nak saya bantu. Kl

Comments

@lomoqlomoq_my wasap.my/60182981879/NAKOrderLomoqLomoq #LomoqLomoq #MinyakLintah #LomoqLomoqMurah #TeamNurich #RahsiaPikatSuami #RahsiaPikatIsteri #UbatSendi #AuraInsta #IGMashUp #TerapiInstagram #SuamiIsteri #1 #Like4Like #Follow4Follow #TrustedSeller #SayaJual #SayaGuna #AsalkanDiaBahagia #CintaTanpaHenti #Anak #SiManja #SiManjaMama #Ajimaura #Suami #isteri #InstaShop

My girl has grown up. Penghibur hati mama. Allah blessed our family with such a lovely daughter who always make me smile n laugh walaupun di kala mama stress. I love u so much baby  . Semoga #AisyaMaisaraMA menjadi anak yg solehah, yg baik hati dan budi pekerti. 
#msdivagedikdramaqueen #simanjamama #mylittlepricess #mysiewling #gambarsebelumhantartaska
Irma Nazashida Hakimi - @irma_hakimi Instagram Profile - inst4gram.com
irma_hakimi
1

My girl has grown up. Penghibur hati mama. Allah blessed our family with such a lovely daughter who always make me smile n laugh walaupun di kala mama stress. I love u so much baby . Semoga #aisyamaisarama menjadi anak yg solehah, yg baik hati dan b

Comments

@ainzamanhuri277 Sweet sgt cucu pahma ni...satu2nya bunga dan 5 kumbang

4 Januari  Birthday Ameen Jafri. Keluar kejap bwk gi ioi, sok sek sok sek dlm kereta duk menangis sebab rambut dok jaddi ๐Ÿคฃ Haaa jgn main2... rambut adalah segalanya bg Ameen ๐Ÿคญ Nanti dh mcm papa, tak leh nak kata apa dah  Selamat Hari Lahir yg ke 11 sayang ku meen meen ๏ธ Dah masuk belasan tahun dah ๐Ÿคฃ Ameen ada rambut atau Ameen bila dewasa botak mcm papa, Ameen tetap si kacak di mata mama ๐Ÿฅฐ Botak itu menawan tauuu ๐Ÿคฃ #11thbirthday #anakbongsu #simanjamama
Sโ™กULYAYA - @yayakadir Instagram Profile - inst4gram.com
yayakadir
16

4 Januari Birthday Ameen Jafri. Keluar kejap bwk gi ioi, sok sek sok sek dlm kereta duk menangis sebab rambut dok jaddi ๐Ÿคฃ Haaa jgn main2... rambut adalah segalanya bg Ameen ๐Ÿคญ Nanti dh mcm papa, tak leh nak kata apa dah Selamat Hari Lahir yg ke 11 s

Comments

@yayakadir @wananishidayu ๐Ÿ’•thank u kak anis b/p ameen ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜˜

@yayakadir @zacky_yahaya โœŒ๐ŸผโœŒ๐Ÿผterima kasih abg aki ๐Ÿ˜

Amoi yg kuat merajuk ni suke sgt nk pkai spek mama #AisyaMaisaraMA #msdivagedikdramaqueen #simanjamama #mylittlepricess #mysiewling
Irma Nazashida Hakimi - @irma_hakimi Instagram Profile - inst4gram.com
irma_hakimi
3

Amoi yg kuat merajuk ni suke sgt nk pkai spek mama #aisyamaisarama #msdivagedikdramaqueen #simanjamama #mylittlepricess #mysiewling

Comments

@irma_hakimi @fazirasuriani ha a.. muka nadjiha.. yg bongsu

@izyanhakimi Eeeeeeee nak kena niiiu

Selalu...megang pipi dan dipeluk..pulas sudah..#temanbaikmama #simanjamama #kesayanganmama #ben
Lucy Hasianta Purba - @lucypurba Instagram Profile - inst4gram.com
lucypurba
0

Selalu...megang pipi dan dipeluk..pulas sudah..#temanbaikmama #simanjamama #kesayanganmama #ben

Saya xnak puting kosong la mama . Haha
#inara55hari 
#simanjamama
Izwa Izz - @izzizwa Instagram Profile - inst4gram.com
izzizwa
2

Saya xnak puting kosong la mama . Haha #inara55hari #simanjamama

Mentakab
Comments

@puan_nabieylah_mr_rizqullah Bongok la mama ni...sian inara.hahaha

@izzizwa @puan_nabieylah_mr_rizqullah ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

johny... johny Yes Papa... open Your Mouth... ha ha ha... si Tukang Nyanyi... Nyanyi Trus Kerjanya.. Penuh cinta untuk kamu.. dedek iya Alias  Dedek Burju , Boru mama Naburju.. yang baik, yang cantik dan yang Ter lah... Sehat Sehat selalu ya . ceria selalu.. buat mama tertawa bahagia melihat tingkah kamu ya dek.. yang maunya di panggil dedek.. .
.
.
.
.
#kesayanganmama
#loveyoumoreandsomuch
#belahanjiwamama
#boruhasianmama
#borupudanmama
#simanjamama
#kebanggaanmama
#jadipelimdungmama
#Mariayosephinenaburju
Maria Yosephine Naburju - @mariayosephinenaburju_11 Instagram Profile - inst4gram.com
mariayosephinenaburju_11
0

johny... johny Yes Papa... open Your Mouth... ha ha ha... si Tukang Nyanyi... Nyanyi Trus Kerjanya.. Penuh cinta untuk kamu.. dedek iya Alias Dedek Burju , Boru mama Naburju.. yang baik, yang cantik dan yang Ter lah... Sehat Sehat selalu ya . ceria

Hari ni 28/11/2018 #hafiyazizul genap 6 bulan. Dia kene cocok hari ni disebabkan Hafiy good boy x nanges kene cocok, mama lanje kuih keria manis. Yeayyyy Hafiy da bole mamam #hafiykuat #simanjamama
fazilah ahmad bustaman - @fazilah_ziela Instagram Profile - inst4gram.com
fazilah_ziela
15

Hari ni 28/11/2018 #hafiyazizul genap 6 bulan. Dia kene cocok hari ni disebabkan Hafiy good boy x nanges kene cocok, mama lanje kuih keria manis. Yeayyyy Hafiy da bole mamam #hafiykuat #simanjamama

Klinik Kesihatan Ibu & Anak Selayang Baru
Comments

@jusmamariamhq Hi.. jom join dropship kami. Keuntungan RM 10-20. X perlu modal. Xperlu simpan barang. Tunjuk ajar percuma.

@jusmamariam_original_hq Hi. Jom follow infoยฒ menarik dari kami. Pelbagai berita menarik yg sesuai untuk paraยฒ wanita & ibuยฒ yg ohsem.

Tu dia haaa.. Dtg dkat.. Nyendeng tepi mama pastu ngap hidung mama.. Xde koje sgguh kamu ni dik.. New obsession ke ape ni?  #juanedlanhakimi #myangel #mylove #myeverythings #simanjamama #instaphoto #photooftheday
โ™ก Emy Shafinaz Abdul Majid โ™ก - @esha232 Instagram Profile - inst4gram.com
esha232
0

Tu dia haaa.. Dtg dkat.. Nyendeng tepi mama pastu ngap hidung mama.. Xde koje sgguh kamu ni dik.. New obsession ke ape ni? #juanedlanhakimi #myangel #mylove #myeverythings #simanjamama #instaphoto #photooftheday

#30102018
happy 7th birthday #cintahatimama #simanjamama #anakbujangmama #heromama #bodyguardmama
semoga pnjg umur murah rezeki, semoga membesar dgn sihat dan ceria.. menjadi anak soleh kebanggaan ayahbonda dan juga keluarga.. amiin
happy 18th birthday to ucu.. semoga bertambah kilogram, sihat2, happy2, pnjg umur murah rezeki, dpertemukan jodoh yg baik2.. InsyaAllah.. amiin
ู†ูˆุฑ ุนุฒู„ูŠู† - @mama_puterifariz Instagram Profile - inst4gram.com
mama_puterifariz
0

#30102018 happy 7th birthday #cintahatimama #simanjamama #anakbujangmama #heromama #bodyguardmama semoga pnjg umur murah rezeki, semoga membesar dgn sihat dan ceria.. menjadi anak soleh kebanggaan ayahbonda dan juga keluarga.. amiin happy 18th birthd

Me and my pretty. Berbelas gambar amik.. yg ok 4-5 je . The struggle is real. #AisyaMaisaraMA #msdivagedikdramaqueen #simanjamama #mylittlepricess #mysiewling #gambarsebelumhantartaska
Irma Nazashida Hakimi - @irma_hakimi Instagram Profile - inst4gram.com
irma_hakimi
2

Me and my pretty. Berbelas gambar amik.. yg ok 4-5 je . The struggle is real. #aisyamaisarama #msdivagedikdramaqueen #simanjamama #mylittlepricess #mysiewling #gambarsebelumhantartaska

Comments

@norlelakhalidah ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Comel gegurl

@mohdazam_my Tatah ngada2..๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Janji boleh tatap wajah mama..xkisah ler tdo tepi sejadah pun kann.. #myArfaDahlia 
#simanjamama
asmawani hj. abu bakar - @waniehoney Instagram Profile - inst4gram.com
waniehoney
2

Janji boleh tatap wajah mama..xkisah ler tdo tepi sejadah pun kann.. #myarfadahlia #simanjamama

Comments

@izmayanty90 Kalau kat taska si adra..ticer Ma dah rasa macam Neelofa dah kat taska tu..asl geng2 adra nampak cier ma, ha kelam kabut depa pi bagitau adra,adra mula lah dr jauh duk lari lambai2 cier Ma..skrg dengan geng2 adra duk pulun nk peluk cier Ma, NK bg adra jeles,haha btl Neelofa la skrg NIE..haha

@waniehoney @izmayanty90 haha..tecer Ma dok dodoi adra dr baby..itu yg dia ingat sangat tu..๐Ÿ˜˜ tp adra mmg kuat jeles..hihi๐Ÿ˜…

Me and my pretty. Geram dgn amoi sorg ni. Dh pndai posing amik gmbr. Gedikkss. . #AisyaMaisaraMA #msdivagedikdramaqueen #simanjamama #mylittlepricess #mysiewling #gambarsebelumhantartaska
Irma Nazashida Hakimi - @irma_hakimi Instagram Profile - inst4gram.com
irma_hakimi
0

Me and my pretty. Geram dgn amoi sorg ni. Dh pndai posing amik gmbr. Gedikkss. . #aisyamaisarama #msdivagedikdramaqueen #simanjamama #mylittlepricess #mysiewling #gambarsebelumhantartaska

Adikk 
Sejenis Yg Suka Throwback .... 
#simanjamama 
#anakjantanmama 
#kesayanganku
Fateen Arzrull - @ayeesharizqy13 Instagram Profile - inst4gram.com
ayeesharizqy13
1

Adikk Sejenis Yg Suka Throwback .... #simanjamama #anakjantanmama #kesayanganku

Cameron Highlands, Pahang, Malaysia
Comments

@rose_novitaaa Aduuh... Lucunya gemesss ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜ Ikut lomba foto anak di @ririsrio_photocontest yuk mom.. Ada tema HAPPY FACE lho.. Biaya daftar promo 35.000 bisa kirim 2 foto (2 no. Undian) TOTAL HADIAH 5 JUTA RUPIAH + PIALA Ada juga undian CINCIN EMAS untuk peserta yg beruntung.. Yuk daftar segera.. Dan raih hadiah utamanya๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜ Trusted EO PHOTOCONTEST cek testi #testiririsrio_pc Info pendaftaran Wa: 0852 8223 9999 Line: @ukh0296y (PAKAI @)

Happy birthday ank mama muhd Aiman Mikhail b Mohd Rizal..
Tiada lain doa mama semoga kamu menjd ank yg soleh sentiasa dlm lindungan n rahmatNya.menjd ank yg sentiasa mengikut segala perintah Allah mnjd ank yg bijak pandai..berjya d dunia n akhirat..mama papa Along love u so muchh.. #MikhailTurn4
#BudakBanyakAkai
#SiManjaMama
juriana - @juriana87 Instagram Profile - inst4gram.com
juriana87
3

Happy birthday ank mama muhd Aiman Mikhail b Mohd Rizal.. Tiada lain doa mama semoga kamu menjd ank yg soleh sentiasa dlm lindungan n rahmatNya.menjd ank yg sentiasa mengikut segala perintah Allah mnjd ank yg bijak pandai..berjya d dunia n akhirat..m

Comments

@juriana87 @sayangg_salmah tq..๐Ÿ˜˜

@sayangg_salmah @juriana87 ๐Ÿ˜

Wajah2 Model KURTA KIDS PATCHES yg chomell .. 

PROMOTION STILL BERJALAN SEHINGGA KEHABISAN STOCK..!! SEKARANG HARGA RM35 
Add + SIZE XL RM5 ye.. Jom dapatkan sekarang..sbelum kehabisan stock ye mummy2.. #kurtamurah#kurtakids#kurtasicomel#kurtabudak#omar&hana#boiboiboy#anakku#pa&ma#simanjamama#
Mum Norafizah - @mumnorafizahshop Instagram Profile - inst4gram.com
mumnorafizahshop
1

Wajah2 Model KURTA KIDS PATCHES yg chomell .. PROMOTION STILL BERJALAN SEHINGGA KEHABISAN STOCK..!! SEKARANG HARGA RM35 Add + SIZE XL RM5 ye.. Jom dapatkan sekarang..sbelum kehabisan stock ye mummy2.. #kurtamurah #kurtakids #kurtasicomel #kurtabudak #

Comments

@mumnorafizahshop Terima kasih @mama_adams_n bagi anak2nya jadi model Kurta kids.. ๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™

Ank mama besar dh.. Xlme lg nk smbut hri ulang thun yg ke 2 dh..
#simanjamama #miqailamama #iloveyou #onlyyou
de' pomelo - @tachapomelo Instagram Profile - inst4gram.com
tachapomelo
3

Ank mama besar dh.. Xlme lg nk smbut hri ulang thun yg ke 2 dh.. #simanjamama #miqailamama #iloveyou #onlyyou

Comments

@tachapomelo @khairunizhar

@tachapomelo @tachapomelo ๐Ÿ˜ Alhamdulillah..

Idiiiiiih...senengnya yg vc sama papanya itu..
#gadiskecilku#
#kesayangan#
#simanjamama&papa#
wulan - @wulanx8 Instagram Profile - inst4gram.com
wulanx8
1

Idiiiiiih...senengnya yg vc sama papanya itu.. #gadiskecilku # #kesayangan # #simanjamama &papa#

Comments

@chrissen_novita Hai mom, punya foto anak yg ekspresinya bikin gemes???? Yuk coba di daftarkan lomba foto di @idolkidscontest ada tema " EKSPRESI-KU" Lho, Biaya daftar awal cuma 35.000 - 50.000 saja Jika dinyatakan menang tidak dipungut biaya apapun lagi, dan tidak ada tebus hadiah lagi yaa.. HADIAH UTAMA YA 2 PIALA + 2 MOBIL AKI/UANG TUNAI 2 JUTA RUPIAH LHO Yuk daftarkan sikecil disini, siapa tau rezeki sikecil ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ Info pendaftaran Wa 081382205757 Line id : idolkids_ofc IG : @idolkidscontest

Alhamdullilah cod 3 botol alfateh junior...hari coti pun kedai online kak cda bukak mcm biasa... #alfatehareaampangcheras 
#Juara_Minda_Tercipta 
#alfatehjuniorpilihanno1ibubapa 
#anakbijakpandai 
#simanjamama
shidah yahaya - @puan_shidahyahaya Instagram Profile - inst4gram.com
puan_shidahyahaya
0

Alhamdullilah cod 3 botol alfateh junior...hari coti pun kedai online kak cda bukak mcm biasa... #alfatehareaampangcheras #juara_minda_tercipta #alfatehjuniorpilihanno1ibubapa #anakbijakpandai #simanjamama

Alhamdullilah kenyang dah...kita selfie dulu dgn budak manja pipi bulat ni.. #openhouse
#penghujungsyawal
#AnggunAnnurZalfa8moth
#simanjamama 
#anakbijakpandai 
#artist
shidah yahaya - @puan_shidahyahaya Instagram Profile - inst4gram.com
puan_shidahyahaya
0

Alhamdullilah kenyang dah...kita selfie dulu dgn budak manja pipi bulat ni.. #openhouse #penghujungsyawal #anggunannurzalfa8moth #simanjamama #anakbijakpandai #artist

Sabtu pagi selalu begini.... #askingforbreastmilk #simanjamama #mibooster #saturdaymorning #leyehleyeh #anakbaik #borucantik
Lita Sitorus - @tha_sitorus Instagram Profile - inst4gram.com
tha_sitorus
6

Sabtu pagi selalu begini.... #askingforbreastmilk #simanjamama #mibooster #saturdaymorning #leyehleyeh #anakbaik #borucantik

Comments

@tha_sitorus @sasmitalusianti sebelum dikasih dikerjain dlu.. Iya kan.. Biar dia rasain perjuangan dlu yaaaa

@sasmitalusianti @tha_sitorus hahhahahaah

BONDS GIRLS DANCE MIDI TUTU
.
Make this festive season red hot by living a little louder , a little sparklier with a gift guaranteed to make them merry!
.
Baju kanak-kanak jenama BONDS original, diimport khas dari Australia. Dibuat khas dari kain cotton, lembut dan selesa untuk si manja. Pelbagai jenis warna dan saiz dijual. Si manja bergaya, ibu bapa gembira.
.
#bajukanakkanak #sayajualmurah #sayajual #sayajualbonds #bajubonds #bajubondsasli #bajubondsmurah #bonds #bajumurah #bajuraya #bondsmalaysia #bondsbaby #simanjaku #simanjamama
Team Dahlia - @teamdahlia Instagram Profile - inst4gram.com
teamdahlia
2

BONDS GIRLS DANCE MIDI TUTU . Make this festive season red hot by living a little louder , a little sparklier with a gift guaranteed to make them merry! . Baju kanak-kanak jenama BONDS original, diimport khas dari Australia. Dibuat khas dari kain cot

Comments

@pinklady_aan_official MEMANG TERBAIKK!!

BONDS DANCE STRING TUTU DRESS
.
Make this festive season red hot by living a little louder , a little sparklier with a gift guaranteed to make them merry!
.
Baju kanak-kanak jenama BONDS original, diimport khas dari Australia. Dibuat khas dari kain cotton, lembut dan selesa untuk si manja. Pelbagai jenis warna dan saiz dijual. Si manja bergaya, ibu bapa gembira.
.
#bajukanakkanak #sayajualmurah #sayajual #sayajualbonds #bajubonds #bajubondsasli #bajubondsmurah #bonds #bajumurah #bajuraya #bondsmalaysia #bondsbaby #simanjaku #simanjamama
Team Dahlia - @teamdahlia Instagram Profile - inst4gram.com
teamdahlia
1

BONDS DANCE STRING TUTU DRESS . Make this festive season red hot by living a little louder , a little sparklier with a gift guaranteed to make them merry! . Baju kanak-kanak jenama BONDS original, diimport khas dari Australia. Dibuat khas dari kain c

Comments

@pinklady_aan_official MEMANG TERBAIKK!!

KIDS BONDS PULLOVER
.
BONDS Pullover is specifically designed for the optimum comfort of your little angel. The comfortable cotton is stretchy and provide both warmth and comfort for your active kids. The vibrant colours will make sure your little bundle of joy always will be the star of the show,
.
Baju kanak-kanak jenama BONDS original, diimport khas dari Australia. Dibuat khas dari kain cotton, lembut dan selesa untuk si manja. Pelbagai jenis warna dan saiz dijual. Si manja bergaya, ibu bapa gembira.
.
#bajukanakkanak #sayajualmurah #sayajual #sayajualbonds #bajubonds #bajubondsasli #bajubondsmurah #bonds #bajumurah #bajuraya #bondsmalaysia #bondsbaby #simanjaku #simanjamama
Team Dahlia - @teamdahlia Instagram Profile - inst4gram.com
teamdahlia
0

KIDS BONDS PULLOVER . BONDS Pullover is specifically designed for the optimum comfort of your little angel. The comfortable cotton is stretchy and provide both warmth and comfort for your active kids. The vibrant colours will make sure your little bu

KIDS COOL SWEATS BONDS PULLOVER
.
BONDS Cool Sweats Pullover is specifically designed for the optimum comfort of your little angel. The comfortable cotton is stretchy and provide both warmth and comfort for your active kids. The vibrant colours will make sure your little bundle of joy always will be the star of the show,
.
Baju kanak-kanak jenama BONDS original, diimport khas dari Australia. Dibuat khas dari kain cotton, lembut dan selesa untuk si manja. Pelbagai jenis warna dan saiz dijual. Si manja bergaya, ibu bapa gembira.
.
#bajukanakkanak #sayajualmurah #sayajual #sayajualbonds #bajubonds #bajubondsasli #bajubondsmurah #bonds #bajumurah #bajuraya #bondsmalaysia #bondsbaby #simanjaku #simanjamama
Team Dahlia - @teamdahlia Instagram Profile - inst4gram.com
teamdahlia
0

KIDS COOL SWEATS BONDS PULLOVER . BONDS Cool Sweats Pullover is specifically designed for the optimum comfort of your little angel. The comfortable cotton is stretchy and provide both warmth and comfort for your active kids. The vibrant colours will

BONDS ZIP WONDERSUIT
.
BONDS Zip Wondersuit is a staple for every bub, featuring unique two way stretch fabric for comfort and durable two way zip for easy dress with front facing to help protect baby.
.
Baju kanak-kanak jenama BONDS original, diimport khas dari Australia. Dibuat khas dari kain cotton, lembut dan selesa untuk si manja. Pelbagai jenis warna dan saiz dijual. Si manja bergaya, ibu bapa gembira.
.
#bajukanakkanak #sayajualmurah #sayajual #sayajualbonds #bajubonds #bajubondsasli #bajubondsmurah #bonds #bajumurah #bajuraya #bondsmalaysia #bondsbaby #simanjaku #simanjamama
Team Dahlia - @teamdahlia Instagram Profile - inst4gram.com
teamdahlia
0

BONDS ZIP WONDERSUIT . BONDS Zip Wondersuit is a staple for every bub, featuring unique two way stretch fabric for comfort and durable two way zip for easy dress with front facing to help protect baby. . Baju kanak-kanak jenama BONDS original, diimpo

BONDS ZIP COZYSUIT
.
BONDS Cozysuit is designed specially for premature little angels. The cozy cuffs fold over mittens to keep hands warm and stop scratching. The cozy cuffs  over the feet ensure baby is comfortable even on the move.
.
Baju kanak-kanak jenama BONDS original, diimport khas dari Australia. Dibuat khas dari kain cotton, lembut dan selesa untuk si manja. Pelbagai jenis warna dan saiz dijual. Si manja bergaya, ibu bapa gembira.
.
#bajukanakkanak #sayajualmurah #sayajual #sayajualbonds #bajubonds #bajubondsasli #bajubondsmurah #bonds #bajumurah #bajuraya #bondsmalaysia #bondsbaby #simanjaku #simanjamama
Team Dahlia - @teamdahlia Instagram Profile - inst4gram.com
teamdahlia
0

BONDS ZIP COZYSUIT . BONDS Cozysuit is designed specially for premature little angels. The cozy cuffs fold over mittens to keep hands warm and stop scratching. The cozy cuffs over the feet ensure baby is comfortable even on the move. . Baju kanak-ka

BONDS STRETCHIES CHESTY
.
BONDS stretchies range is specially designed using cotton rich stretch fabric to move with your baby.
.
Baju kanak-kanak jenama BONDS original, diimport khas dari Australia. Dibuat khas dari kain cotton, lembut dan selesa untuk si manja. Pelbagai jenis warna dan saiz dijual. Si manja bergaya, ibu bapa gembira.
.
#bajukanakkanak #sayajualmurah #sayajual #sayajualbonds #bajubonds #bajubondsasli #bajubondsmurah #bonds #bajumurah #bajuraya #bondsmalaysia #bondsbaby #simanjaku #simanja #simanjamama
Team Dahlia - @teamdahlia Instagram Profile - inst4gram.com
teamdahlia
0

BONDS STRETCHIES CHESTY . BONDS stretchies range is specially designed using cotton rich stretch fabric to move with your baby. . Baju kanak-kanak jenama BONDS original, diimport khas dari Australia. Dibuat khas dari kain cotton, lembut dan selesa un