@fsl_25r - M.Faisal.R🔵

Wa only:0855-2464-2339 NO CALL ME PLEASEEE😉 JUST DO IT💥💥
Advertisement
“The person who makes a success of living is the ones who sees his goal steadily and aims for it unswervingly.” — cecil B. DeMille
.
New steps to reach success!
.
Hello, My name is M.Faisal.Rachman and I am proud to be part of SMA Negeri 1 Cirebon. I'm ready to the next steps, where i can find my way to reach the success.
.
What is success?  Everyone seems to think about it quite differently!  While some people think that money or fame equals success, There is a lot more than that . True success is not about things or status or money, but is about the kind of person you are and the positive impact you have on the world.
.
Education is the most powerful weapon which you can use to change the world” and im totally ready to prepare my weapon at SMAN 1 Cirebon. I’m ready to learn something I never learned before, I’m ready for new friends, New knowledge , New behavior and also new memories. Education is not just about going to school and getting a degree. It's about widening your knowledge and absorbing the truth about life.
.
I am M.Faisal.Rachman nd I am ready to the new steps to reach success!
.
@disdikjabar
@smansa_crb
.
#newstepsforsuccess
#luminancethepast
#MPLSSmansaCrb
#JabarMasagi
#SmansaCrb
#MPLS2019
M.Faisal.R🔵 - @fsl_25r Instagram Profile - inst4gram.com
fsl_25r
32

“The person who makes a success of living is the ones who sees his goal steadily and aims for it unswervingly.” — cecil B. DeMille . New steps to reach success! . Hello, My name is M.Faisal.Rachman and I am proud to be part of SMA Negeri 1 Cirebon. I

Halooo teman temannn...
Aku mau rekomendasiin ni buat kaliann yang mau sukses di usia muda️
Punya banyak penghasilan
Ga perlu repotin orang tua lagi,dan cuma keluar modal 35k Doang,kalian bakal bisa sukses di usia muda nii
Dan caranya bener² gampang bangett,cuma butuh waktu dan mainin hp Doang,bisa di lakuin kapan pun dan di mana pun ....
.
Keuntungan nya banyak kok,yg pasti kalian bakal dapetin uang minimal 50-500k per hari lohhh...
Gimana kalau satu bulan kan???
Alhamdulillah banget pastinya,dan yg pasti kita ga perlu repotin orang tua kita lagi...
Jadi ayo buat kalian yg mau sukses di usia muda,langsung aja tanya tanya di @bisnis_pelajar.suksesss
Cuma butuh modal 35k uang ngalir terusss
.
Jangannnn kelewatan yahh
M.Faisal.R🔵 - @fsl_25r Instagram Profile - inst4gram.com
fsl_25r
11

Halooo teman temannn... Aku mau rekomendasiin ni buat kaliann yang mau sukses di usia muda️ Punya banyak penghasilan Ga perlu repotin orang tua lagi,dan cuma keluar modal 35k Doang,kalian bakal bisa sukses di usia muda nii Dan caranya bener² gampang

****
M.Faisal.R🔵 - @fsl_25r Instagram Profile - inst4gram.com
fsl_25r
1

****

God knows what's best for you. .
M.Faisal.R🔵 - @fsl_25r Instagram Profile - inst4gram.com
fsl_25r
2

God knows what's best for you. .