@omurakkor - seyahat & yemek / ömür akkor

📖3 dünyanın en iyisi ödüllü 25 kitap 🍴anadolu'nun en iyi lokantalrı 🇹🇷300.000 km türkiye 🌍81 il ve yüzlerce ilçe 🚶15 yıllk seyyah 📚kütüphane sahibi
🇨🇦
LÜTFEN AYAKTA İZLEMEYİN ! BAYILABİLİRSİNİZ !!! @staralliance ile dünya’yı gezmeye devam @aircanada ve @aircanadatr ev sahipliğinde Toronto’da  ve eva’nın dondurmacısındayız
önce dondurma külahını yaptık,
sonra onu tereyağı ve şekere batırdık,
daha sonra dondurma külahınız ızgara yapıp üzerine tarçın ve şeker serptik,
içine karamel sos sürdük,
daha sonra içine  dondurma ve çilek şurubu ekledik,
en son üstümde tekrar dondurma koyup,
 karamel ve çikolata sos
en sonda üzerine çilek ve browni ekleyerek servis ettik 🤪🤪🤪🤪 #omurakkorseyahatnamesi roundtheworld @turkishairlines @asianaairlines @asianaairlinesturkiye @egyptair @aircanadatr @lufthansa @aircanada  @flylot #roundtheworld #omurakkorseyahatnamesi  #MyStarAlliance @ogchimneys
200

🇨🇦 LÜTFEN AYAKTA İZLEMEYİN ! BAYILABİLİRSİNİZ !!! @staralliance ile dünya’yı gezmeye devam @aircanada ve @aircanadatr ev sahipliğinde Toronto’da ve eva’nın dondurmacısındayız önce dondurma külahını yaptık, sonra onu tereyağı ve şekere batırdık, dah

Eva's Original Chimneys
singapur’dan şimdi havalandık ve kuzeye doğru gidiyoruz önce “international date line”ı  yani zaman çizgisini geçip tarihi değiştireceğiz sonra da kuzey kutup noktasına 2 dereceye kadar yaklaşıp ny inişe geçeceğiz.
airbus a350-900 ULR ultra uzun menzilli ve şu an dünyanın en uzun mesafe uçan uçağı (yaklaşık 20.000 km aralıksız uçabiliyor)
benim için inanılmaz bir tecrübe olacak.
detayların tamamı story’de ! fotoğrafları sağa kaydıralım ve iyi bir dilekte bulunalım
bu eşsiz deneyim için @staralliance ve tüm ekibe çok teşekkürler
#roundtheworld @singaporeair @turkishairlines @asianaairlines @asianaairlinesturkiye @egyptair @aircanadatr @lufthansa @aircanada  @flylot #roundtheworld #omurakkorseyahatnamesi @changiairport #MyStarAlliance
208

benim için en uzun gecelerden biri @staralliance ile beraber çıktığım dünya turunda bu gece 19.000 kilometre uçarak hem dünyanın en uzun uçak yolculuğunu yapacağım hem de dünyanın yarısını bir gecede geçeceğim. singapur’dan şimdi havalandık ve kuzeye

Changi Airport

@aysetolga Canım benim, keyifle gez- paylaş - sağ Salim dön @omurakkor ⭐️⭐️⭐️⭐️

dünya’nın en uzun uçak yolculuğundan  önce dinleniyorum.
@staralliance’la beraber çıktığımız dünya turunda yarın akşam @singaporeair ev sahipliğinde Newark’a (Ny) uçacağım.
uçuş 17 saat 40  dakika sürecek !
bir gecede 19.000 km yol katederek dünyanın yarısını geçeceğim.
çok çok ama çok heyecanlıyım.
bu uçuş şu an dünyada tek seferde uçulan en uzun mesafe uçak yolculuğu.
uçtuğum uçaksa bir efsane
airbus a350 900 ULR
#roundtheworld @turkishairlines @asianaairlines @asianaairlinesturkiye @egyptair @aircanadatr @lufthansa @aircanada  @flylot #roundtheworld #omurakkorseyahatnamesi  #MyStarAlliance
256

dünya’nın en uzun uçak yolculuğundan önce dinleniyorum. @staralliance ’la beraber çıktığımız dünya turunda yarın akşam @singaporeair ev sahipliğinde Newark’a (Ny) uçacağım. uçuş 17 saat 40 dakika sürecek ! bir gecede 19.000 km yol katederek dünyan

Marina Bay Sands

@aysetolga 💙💙💙💙 Muhteşem

singapur’da sokak yemekleri deyince,
Kilis katmeri değil Hindistan Murtabak ‘ı

#roundheworld tüm hızlıya devam ediyor.
#omurakkorseyahatnamesi #roundtheworld w @staralliance
117

singapur’da sokak yemekleri deyince, Kilis katmeri değil Hindistan Murtabak ‘ı #roundheworld tüm hızlıya devam ediyor. bu arada video da ufak bir montaj problemi olmuş ama makasla kesimi ve paketlemeye kaçırmayın #omurakkorseyahatnamesi #roundthewo

Singapore
kore usulü ballı pişmaniye
valla izlerken ağzım açık kaldı iki dakikada
binlerce tel
BİLEN BİZE AÇIKLASA NASIL OLUYOR ??? #omurakkorseyahatnamesi #roundtheworld #seul #omurakkorseyahatnamesi #roundtheworld @turkishairlines @staralliance @singaporeair  @asianaairlinesturkiye @asianaairlines @aircanada @aircanadatr @lufthansa @flylot @egyptair  #MyStarAlliance
276

kore usulü ballı pişmaniye valla izlerken ağzım açık kaldı iki dakikada binlerce tel BİLEN BİZE AÇIKLASA NASIL OLUYOR ??? #omurakkorseyahatnamesi #roundtheworld #seul #omurakkorseyahatnamesi #roundtheworld @turkishairlines @staralliance @singaporea

Seoul, Korea

@sureyyaseneldir 😍

13 günde dünya turu  ️ aynen öyle 13 gün sonra geri döndüğümde uçakla dünyanın etrafında tam  bir tur atmış olacağım.
gerçekten çok heyecan verici bir deneyim yaklaşık 2 yıldır @staralliance’ın #roundtheworld bileti için çalışıyordum ve nihayet birazdan uçağa bineceğim. İlk uçuş İstanbul’dan seul’e...
bu uçuşun ev sahibi dünyanın en büyük havaalanı ve @turkishairlines
biletle alakalı tüm detayları önümüzdeki günlerde size  aktaracağım.
sizden ricam ise bu seyahat için bir cümle
rota ve detaylar için fotolar sağa

şimdilik hoşçakalın Allah’a emanet  #omurakkorseyahatnamesi #roundtheworld @turkishairlines @staralliance @singaporeair  @asianaairlinesturkiye @asianaairlines @aircanada @aircanadatr @lufthansa @flylot @egyptair  #MyStarAlliance
779

13 günde dünya turu ️ aynen öyle 13 gün sonra geri döndüğümde uçakla dünyanın etrafında tam bir tur atmış olacağım. gerçekten çok heyecan verici bir deneyim yaklaşık 2 yıldır @staralliance ’ın #roundtheworld bileti için çalışıyordum ve nihayet biraz

İstanbul Yeni Havalimanı
çöven, tahin, fıstık
taze sıcak helva öyle böyle anlatılacak bir şey değil !!!bu arada sıcak helvayı elle yoğurmakta hiç kolay değil yapan ustanın da ellerine sağlık
@tunashelvarecel dünya’nın 5 kıtasına tamamı elle yoğrulan türk helvası üretiyor gönderiyor  @tunashelvarecel @huscelik sağolsunlar
117

şu an olmak istediğim yer sıcak helva kazanın başı sabahtan beri 300 kez izledim valla çöven, tahin, fıstık taze sıcak helva öyle böyle anlatılacak bir şey değil !!!bu arada sıcak helvayı elle yoğurmakta hiç kolay değil yapan ustanın da ellerine sa

Gaziantep
böyle bir teknik görülmemiştir 🤪🤪🤪
içi sarma dolu kuzu ama troya kebabı da denebilir tabi  videoyu hatırlarsınız geçen kış sayın mudanya kaymakamımız @faikoktaysozer’in köy davetinde yapılmıştı  #omurakkorseyahatnamesi
130

böyle bir teknik görülmemiştir 🤪🤪🤪 içi sarma dolu kuzu ama troya kebabı da denebilir tabi videoyu hatırlarsınız geçen kış sayın mudanya kaymakamımız @faikoktaysozer ’in köy davetinde yapılmıştı #omurakkorseyahatnamesi

Mudanya, Bursa
bal gibi bir geceydi...
kaybolmadan hikayelere göz atın.
dualarınız kabul olsun inşallah
duanızda oluruz inşallah
111

bal gibi bir geceydi... kaybolmadan hikayelere göz atın. dualarınız kabul olsun inşallah duanızda oluruz inşallah

Bursa
ben geldim.
yüz kere işlesem de kabahati
huzuruna ben geldim.
ben yaptıklarımı, hatalarımı, yanlışlarımı adımı bilir gibi bilirim.
ama yine de ben geldim.
sen geçmişin ve geleceğin sahibi,
sen alemlerin rabbi,
ben geldim.
bu gece günahlarımı affet,
dualarımı kabul.
ben bin kez ettim,
sen bir kez lütfet.
ö.a
hak dualarımız kabul buyursun inşAllah
219

ben geldim. yüz kere işlesem de kabahati huzuruna ben geldim. ben yaptıklarımı, hatalarımı, yanlışlarımı adımı bilir gibi bilirim. ama yine de ben geldim. sen geçmişin ve geleceğin sahibi, sen alemlerin rabbi, ben geldim. bu gece günahlarımı affet,

Bursa
çok fena salata valla
koruklar, domatesler
#omurakkorseyahatnamesi
261

çok fena salata valla koruklar, domatesler #omurakkorseyahatnamesi