@teddy.viral - TEDDY

Ape? Korang ingat Teddy pun tak boleh viral ke? 🐻 . . DM Teddy for review 😎

153.7K followers

Advertisement
Kritikal sangat melatah dia ni.. TAG kawan korang yang kuat melatah!
TEDDY - @teddy.viral Instagram Profile - inst4gram.com
teddy.viral
14

Kritikal sangat melatah dia ni.. TAG kawan korang yang kuat melatah!

Baru nak belajar tik tok akak kita ni.  Support skit guys!
TEDDY - @teddy.viral Instagram Profile - inst4gram.com
teddy.viral
1

Baru nak belajar tik tok akak kita ni. Support skit guys!

Jangan terlalu mencabar larangan Allah, kelak kita akan ditimpa musibah yang kita sendiri tak mampu tanggung.
TEDDY - @teddy.viral Instagram Profile - inst4gram.com
teddy.viral
2

Jangan terlalu mencabar larangan Allah, kelak kita akan ditimpa musibah yang kita sendiri tak mampu tanggung.

Nenek dia nak merasa naik wheelchair kot..
TEDDY - @teddy.viral Instagram Profile - inst4gram.com
teddy.viral
4

Nenek dia nak merasa naik wheelchair kot..

Waaa, syoknya makan telur masin pagi-pagi. 🤤
TEDDY - @teddy.viral Instagram Profile - inst4gram.com
teddy.viral
9

Waaa, syoknya makan telur masin pagi-pagi. 🤤

Semua orang tak nak masuk neraka, tapi kenapa kita masih nak buat kemungkaran?
TEDDY - @teddy.viral Instagram Profile - inst4gram.com
teddy.viral
4

Semua orang tak nak masuk neraka, tapi kenapa kita masih nak buat kemungkaran?

Advertisement
Terbelit lidah Teddy tengok..
TEDDY - @teddy.viral Instagram Profile - inst4gram.com
teddy.viral
33

Terbelit lidah Teddy tengok..

Nyanyi dalam toilet lagi syurr sebenarnya kan?
TEDDY - @teddy.viral Instagram Profile - inst4gram.com
teddy.viral
3

Nyanyi dalam toilet lagi syurr sebenarnya kan?

Advertisement
Allah dah lama tentukan siapa pasangan kita sebelum wujudnya alam semesta ni.  Maka sentiasalah hidup harmoni dalam berumah-tangga.
TEDDY - @teddy.viral Instagram Profile - inst4gram.com
teddy.viral
3

Allah dah lama tentukan siapa pasangan kita sebelum wujudnya alam semesta ni. Maka sentiasalah hidup harmoni dalam berumah-tangga.

Hanya yang ada DVD player aje yang faham...
TEDDY - @teddy.viral Instagram Profile - inst4gram.com
teddy.viral
2

Hanya yang ada DVD player aje yang faham...

Patut dia order Spicy Chicken McDeluxe!
TEDDY - @teddy.viral Instagram Profile - inst4gram.com
teddy.viral
17

Patut dia order Spicy Chicken McDeluxe!

Selagi kita ada sifat sombong, selagi tu sifat riak dan takbur selalu ada dalam diri kita.  Minta dijauhkan dari sifat-sifat tu.
TEDDY - @teddy.viral Instagram Profile - inst4gram.com
teddy.viral
3

Selagi kita ada sifat sombong, selagi tu sifat riak dan takbur selalu ada dalam diri kita. Minta dijauhkan dari sifat-sifat tu.